Allianz, dünyanın en değerli ve en güçlü 500 küresel markasını belirleyen Brand Finance Global 500 sıralamasında, Sigorta ve Varlık Yönetimi kategorisinde en değerli marka unvanına layık görüldü. Allianz, tüm sektörler içinde de dünyanın en değerli 25 markası arasında yer aldı.
Dünyanın en büyük sigorta şirketlerinden biri olan Allianz, Brand Finance Global 500 sıralamasında en değerli Sigorta ve Varlık Yönetimi markası olarak küresel pazardaki gücünü bir kez daha kanıtladı. Markaların değerini; pazar performansı, pazarlama stratejisi ve yatırım gibi göstergelerin yanı sıra müşteriler, çalışanlar ve diğer paydaşlar arasındaki algı ve itibara göre hesaplayan “Brand Finance 500” raporunun 2025 versiyonuna göre Allianz, tüm sektörler içinde de dünyanın en değerli 25 markası arasında yer aldı.
Bu yıl kuruluşunun 135’inci yıl dönümünü kutlayan Allianz Grubu, geçen yıla göre yüzde 6’lık artışla 49,8 milyar dolara ulaşan marka değeriyle güçlü konumunu bir kez daha pekiştirdi. 70 ülkede 157 bini aşkın çalışanıyla 125 milyonun üzerinde müşterisine sigortacılık ve varlık yönetimi hizmeti veren Allianz, dünyanın en büyük varlık yönetimi şirketleri arasında yer alıyor. 2008’den bu yana Allianz Grubu’nun çatısı altında faaliyetlerine devam eden Allianz Türkiye de sigorta sektörüne yön veren hizmetleriyle 81 ilde yaklaşık 8 milyon sigortalıyı yenilikçi ürün ve çözümleriyle buluşturuyor.
Brand Finance Global 500 sıralamasına ulaşmak için https://brandirectory.