Unico Sigorta, İç Anadolu acenteleriyle buluştu

İş ortaklarıyla güçlü bir iş birliği kültürü oluşturan Unico Sigorta, acente iletişim günleri kapsamında “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” mottosuyla 19 Kasım Salı günü İç Anadolu Bölgesi acenteleriyle Ankara’da bir araya geldi. 

Unico Sigorta, 2024 yılında düzenlediği Karadeniz, Orta Anadolu, Batı Marmara, Doğu Marmara ve Ege Bölge toplantılarından sonra “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” yaklaşımıyla İç Anadolu Bölge acenteleri ile Ankara Sheraton Hotel’de bir araya geldi. İş ortaklarıyla bağlarını daha da güçlendirmek ve sektörün dinamiklerini değerlendirmek amacıyla organize edilen toplantıya Ankara acentelerinin yanı sıra çevre illerden de geniş bir katılım sağlandı. 120 acentenin katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, Türkiye ve dünyadaki gelişmeler, gelecek öngörüleri ile Unico Sigorta’nın 3 yıllık iş planı ve önümüzdeki yıllarda odaklanacağı stratejik alanlar paylaşıldı.

Unico Sigorta yöneticilerinin ve acentelerin bir araya gelerek birebir iletişim kurma fırsatı bulduğu etkinlikte; acentelerin sorularına yanıtlar verildi ve sektörel bilgi alışverişi yapıldı. Etkinliğin akşam bölümünde ise katılımcılar sanatçı performansı ile keyifli bir atmosferde müziğin tadını çıkardı.

Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık,  Ankara’da düzenlenen Acente İletişim Günleri’ne ilişkin görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “Unico Sigorta olarak işlerimizi uzun vadeli planlıyoruz. Bu kapsamda 2025-27 dönemi için şirketimiz 3 yıllık stratejik iş planını hazırladık. İş planımızı hazırlarken  global gelişmeler, müşteri davranış trendleri, makro ekonomik veriler, sektör konjektürü gibi pek çok gelişmeyi  göz önünde bulundurarak şirket yol haritamızı belirledik.  Ankara’da düzenlediğimiz toplantımızda  geleceğe dair öngörülerimizi, iş planımızı paylaştık ve  acentelerimizle birlikte büyüyüp gelişmek için işbirliği fırsatlarını görüşme imkânı bulduk.  Türkiye’nin dört bir yanında düzenlediğimiz Acente İletişim Günleri ile iş ortaklarımızla daha sık bir araya gelmeye devam edeceğiz.”

Acentelerin geri bildirimlerini dikkate alarak, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için sürekli olarak kendini yenileyen Unico Sigorta, sektörün ihtiyaçlarına uygun stratejiler geliştirmeyi sürdürüyor. Böylece hem acenteleri hem de son kullanıcılar için daha etkili ve yenilikçi çözümler sunuyor.