Türk Nippon Sigorta gerçekleştirdiği 2 yeni kampanya ile hedef ürünlerinde pazar payı artışı hedefliyor. Belli markalar için 31 Aralık tarihine kadar sürecek kampanyada acentelere mevcut komisyonlarına ek olarak +%5 ek komisyon verilecek.
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu konuyla ilgili olarak, “Şirketimizin ana hedef ürünleri olan kasko ve sağlıkta yılı iyi neticelerle kapatabilmek için iki yeni kampanyayı acentelerimize sunduk. Kasko tarafında otomobil ve kamyonet grubuna özel, 2024 model ve sıfır araçları kapsayan yeni bir kampanyayı hayata geçirdik. Belli markalar için 31 Aralık tarihine kadar sürecek bu kampanyada acentelerimize mevcut komisyonlarına ek olarak +%5 ek komisyon vereceğiz” şeklinde konuştu.
Tamamlayıcı Sağlık Sigortası tarafında ise ulaşılabilir ve farklı ihtiyaçlara hizmet edecek bir kampanya oluşturduklarına dikkat çeken Pamukçu, “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününde sektörde ilk olarak yaş sınırını 70 yaşa kadar çıkardık. 70 yaş dahil olmak üzere SGK kaydı bulunan herkes bu üründen faydalanabiliyor. Yeni gerçekleştirdiğimiz kampanyada ise bu detaya paralel olarak primi 2.500 TL olarak belirledik. Yatarak tedaviyi ve check up hizmetini de kapsayan bu yeni kampanyamızın en dikkat çekici noktası ise bitdefender antivirüs programının da yeni paket eklenmesi oldu. Müşterilerimiz bizden satın alacağı TSS ürünüyle artık kendi sağlıklarının yanında dijital cihazlarını da koruma altına alabilecekler. Günümüzde çoğunlukla dijital ortamdan yapılan işlemler göz önüne alındığında bu hizmetin ürüne eklenmesinin müşterilerimiz için çok faydalı olacağını düşünüyorum. TSS kampanyamızda belirlemiş olduğumuz hedefi yakalayan acentelerimizi 2025 yılında Kıbrıs seyahati ile ödüllendireceğiz. 2025 yılında da yapacağımız kampanyalarla yurt dışı seyahat ödüllerimiz ve acentelerimize sağlayacağımız avantajlar artarak devam edecek” dedi.