Aveon Global Sigorta, kuruluşunun üçüncü yılında müşterilerine verdiği güven ve sunduğu yeniliklerle sektördeki konumunu pekiştirmeye devam ediyor. Satış yönetimindeki yeniliklerle ilgili açıklama yapan Aveon Global Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Handan Demir, geliştirdikleri çözümler ve Aveon Global’in saha satış yönetimine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Yeni Satış Yönetimi sisteminin Haziran 2024 itibari ile devreye alınması sonucunda daha analitik bir takip sistemi oluşturduklarını söyleyen Demir sözlerini şöyle sürdürdü: “Özellikle verimliliğin ana hedef olduğu bu sistemde, saha satış ekibindeki arkadaşlarımızı artık daha sistematik olarak yönlendirme imkanına sahibiz. Onların da işini kolaylaştırmak amacıyla, belli sürelerde hangi acentelere gidilmesi gerektiği, yapılan ziyaretlerde konuşulanlarla ilgili süreli işleri takip etmeleri için bilgilendirildikleri bir sistemi süreçlerimize entegre ettik. Oluşturduğumuz acente ziyaret programı sayesinde saha satış ekibimiz yaptıkları acente ziyaretlerini sisteme girebiliyorlar ve acente ziyaretlerinde alınan notları buraya kaydederek takibini sağlayabiliyorlar. Anlık mesajlaşma grup ve kişiye özel yapılıp yönlendirme yapılabiliyor. Sistemimizin ilk fazını saha ekibimizle birlikte test etme sürecimiz ise bitmek üzere. Bu saha satış yönetimi sistemimizi tasarlayıp geliştirdiğimiz teknoloji iş ortağımızla birlikte ikinci faz çalışmalarımız temmuz ayı içerisinde başlayacak ve acentelerin karnelerinin ve acente performans sisteminin olduğu bir yapı oluşturulacak. Dolayısıyla ikinci faz çalışması da iş süreçleri ve takiplerinde fayda sağlayacak.”