SBM’den “ALO KTT Çağrı Merkezi”

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM) maddi hasarlı kaza yapanların hayatını kolaylaştıracak yeniliklere imza atmaya devam ediyor.

SBM, ALO KTT Çağrı Merkezini faaliyete geçirdi.

SBM’den konuya ilişkin yapılan paylaşımda şu ifadelere yer verildi:

“Maddi hasarlı bir trafik kazasına mı karıştınız?

ALO KTT Çağrı Merkezi ile kâğıt tutanakla uğraşmadan, hızlı ve kolay bir şekilde kaza tespit tutanağınızı oluşturabilirsiniz. Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi’nin sağladığı bu hizmet sayesinde, trafik sıkışıklığı ve bekleme süreleri minimuma indiriliyor.

ALO KTT Çağrı Merkezi’ni arayarak müşteri temsilcilerimizin yardımıyla kaza tespit tutanağınızı dijital ortamda oluşturabilir ve sigorta şirketlerine hızlıca ulaştırabilirsiniz.

Bunun için ihtiyacınız olan bilgiler:

Kazaya karışan sürücülerin telefon numaraları
Plaka numaraları
T.C. Kimlik bilgileri
Ruhsat ve ehliyet bilgileri
Ayrıca telefonunuzun konum bilgisini açık bulundurmanız gerekmektedir. Müşteri temsilcimiz ile yapacağınız görüşme sırasında bu bilgileri hazırda bulundurarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz. Temsilcimiz size bir SMS ile link gönderecek ve bu link üzerinden gerekli bilgileri doldurduktan sonra, geri arama ile tutanağınız oluşturulacaktır.

ALO KTT Çağrı Merkezi’ni arayın: 0 850 222 0 KTT (588)
Daha fazla bilgi için: https://lnkd.in/dzbbrh-p