Generali’de Global Marka ve Dijital Pazarlamayı Kerem Ölmez yönetecek

Generali Grubu’ndaki yeni organizasyon değişikliğiyle, Kerem Ölmez Global Marka ve Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak atandı. 2017 yılında Türkiye’de Generali Sigorta ailesine katılan ve şirketin kârlılık ve optimizasyon hedefiyle başlattığı dijital dönüşümde büyük katkı sağlayan Kerem Ölmez, 2020 yılında Generali İtalya’ya bağlı olan ve İtalya’nın ilk direkt sigorta şirketi unvanına sahip Genertel’de Pazarlama, Dijital Kanallar ve Fiyat Karşılaştırma Platformları Yöneticisi olarak atanmıştı.

Dört yıllık dönüşüm çalışmalarıyla İtalya’nın %100 dijital ilk sigorta şirketinin yeniden doğuşuna öncülük eden Kerem Ölmez, Mart 2024 itibariyle Generali Grubu Global Marka ve Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak atandı. Kerem Ölmez, yeni görevinde grubun dünya çapındaki pazarlama, medya, dijital ve kullanıcı deneyimi stratejilerini belirleyerek, şirketin yeni üç yıllık global planındaki önemli hedeflerine ulasmasına ve Avrupa’daki ve dünyadaki lider pozisyonunu güçlendirme stratejisine katkıda bulunacak.