AXA Türkiye’nin sigortalılarına daha hızlı, etkili ve kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunma taahhüdünün bir parçası olan AXAGPT, yılın son çeyreğinde hayata geçecek.
AXAGPT, satış, acente, iş süreçleri, teknik değerlendirmeler, ürün bilgilendirme, müşteri yolculuğu gibi birçok konuda analizleriyle çalışanlara destek olacak. AXA Türkiye’nin sigortalılarına daha hızlı, etkili ve kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi sunma taahhüdünün bir parçası olan AXAGPT, yılın son çeyreğinde hayata geçecek.
Son teknolojiyi iş süreçlerine entegre ederek çalışanlarını yenilikçi teknolojilerle desteklemeyi amaçlayan AXA Türkiye CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Vekili Yavuz Ölken, ” Sürdürülebilir gelişim ve büyüme yolculuğumuzda, dijital ve yeni nesil teknolojileri iş süreçlerimize entegre ederek, çalışanlarımızın ve acentelerimizin çok daha verimli olmalarına imkan tanımayı hedefliyoruz. AXA Türkiye ekosistemi olarak, müşterilerimiz için her zaman en iyi hizmeti sunmayı amaçlıyoruz. Şirket içinde “YAVER” olarak adlandırdığımız AXAGPT, sigortacılık ürün, süreç ve deneyimini sürekli öğrenen LLM (Large Language Model) çok yakında bizlerle olacak. AXAGPT, yenilikçi çözümler konusundaki iddiamızın önemli bir göstergesi. Özellikle satış ve hasar çözüm merkezlerimizde çalışan arkadaşlarımız için fark yaratacak ve sektörümüzde ilk olacak bu uygulama ile sürdürülebilir gelişim ve büyüme hedeflerimiz doğrultusunda önemli bir ivme kazanacağız, acentelerimizin de daha verimli olmaları adına portföy yönetim becerilerini güçlendireceğiz” dedi.
Ölken, “Yenilikçi, dünyanın değişen hızına ve sürekli yenilenen beklentilere göre şekillendirdiğimiz sigortacılık çözümlerimizle sektörde fark yaratmaya hazırlanıyoruz. Sigortacılığın geleceğini tasarlayan ve geliştiren bir sigorta şirketi olarak; teknolojimizi ve süreçlerimizi sürekli geliştirip somut adımlarla ilerleyerek sektörümüze sürdürülebilir katkı sağlamaya ve insanlığın gelişmesi adına insanlar için değerli olanı koruma vizyonumuzu kararlılıkla sürdürmeye devam edeceğiz” diye ekledi.