Allianz Türkiye, emeklilik hayalleri kurarken geleceğe umutla bakan bireysel emeklilik katılımcılarının hayat hikâyelerinden esinlendiği yeni reklam kampanyasıyla, Allianz farkıyla Bireysel Emeklilik Sistemi’nin avantajlarına dikkat çekiyor.
Bireysel emeklilik alanında yenilikçi hizmetleri ve fon yönetimindeki başarılı performansıyla yıllardır fark yaratan Allianz Türkiye, emeklilik döneminde önemli bir yatırım aracı olarak topluma fayda sağlayan Bireysel Emeklilik Sistemi’nin (BES) avantajlarına dikkat çekiyor. BES’te yer alan tüm emeklilik yatırım fonlarına ait Emeklilik Gözetim Merkezi verileri esas alınarak yapılan ağırlıklı ortalama getiri hesabına göre, son 10 yıldır her yıl sektör ortalaması üzerinde getiri sağlayan ve 2023 ortalama fon getirisinde birinci olan Allianz Türkiye, Allianz BES’im konulu yeni reklam kampanyası başlattı.
Hayat ve emeklilik müşterilerinin BES sayesinde geleceğe kaygıyla değil umutla baktıklarını anlatan reklam kampanyasında, geleceği düşünürken hayaller kurabilmenin, o hayalleri gerçekleştirebilmenin, günümüz koşullarının getirdiği zorlukların üstesinden gelmenin mümkün olduğu, samimi ve eğlenceli bir dille anlatılıyor. Reklam filmlerinde; bebeğini yeni kucağına almış bir anne, bir ofis çalışanı ve bir manav, emeklilik yılları için kurdukları hayallere umutla bakarken, onlara bu yolculuklarında hep destek olan Allianz BES’İM karakteri eşlik ediyor. Reklam filmlerinde ayrıca 600 liradan başlayan ödemelerle BES’li olunabileceğine ve yüzde 30 devlet katkısı imkanına dikkat çekiliyor.
Allianz Türkiye Hayat ve Emeklilik Şirketleri Genel Müdürü Taylan Türkölmez, BES’in Türkiye’deki en önemli yatırım araçlarından biri haline geldiğini vurgulayarak, “Vatandaşların tasarruf ihtiyaçlarına yönelik, özellikle emeklilik dönemlerinde onlara ek gelir yaratacak sistemi sunma sorumluluğumuzla, BES’i müşterilerimize etkili şekilde anlatmaya ve iletişimini yapmaya devam ediyoruz. Aile bütçelerine ve yatırım beklentilerine uygun, uzun vadeli finansal planlama yaparak, ‘Finansal Danışmanlık’ hizmetlerimizle yatırımlarını en kazançlı şekilde yönetmelerine destek oluyoruz. Onları; yaşam standartlarını koruyabilecekleri, sevdikleri ile rahat ve mutlu geçirecekleri bir emeklilik dönemine hazırlıyoruz. Başarılı fon performansımız, gelişmiş dijital çözümlerimiz ve müşteri odaklı organizasyon kültürümüz, bu yolculukta müşterilerimizin en iyi şekilde yanlarında olabilmemizi sağlıyor” dedi.
Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı ise “Hayat ve Emeklilik pazarındaki güçlü varlığımızı ve Allianz ayrıcalığıyla BES’li olmanın avantajlarını, topluma anlatmayı hedeflediğimiz üç filmden oluşan yeni bir reklam kampanyası başlattık. Artık hayat ve emeklilik şirketlerimizin iletişiminde başrolde yer alacak olan yeni ‘Allianz BES’İM karakterimiz, emeklilik hayallerini gerçekleştirmek isteyen müşterilerimizin yolculuklarında onlara eşlik edecek. Allianz Türkiye olarak, müşterilerimizin bugünü ve geleceklerini; kendilerini, sevdiklerini ve birikimlerini korumak ve Allianz Seninle marka vaadimizi hayata geçirmek için çalışıyoruz.” diye konuştu.
Televizyon, dijital ve radyo kanallarında yayına giren reklam filminin yönetmenliğini Arda Birkiye üstlendi.
KÜNYE
Reklamveren: Allianz
Reklamveren Yetkilisi: Onur Kırcı, Fisun Koç Doğan, Göksu Güneş, Murat Toz, Gizem Coşkun Salih, İlkay Tanrıkulu
Reklam Ajansı: CONCEPT
VP & CCO: Kerem Özkut
VP & Müşteri İlişkileri: Barış Alemdar
ECD: Mustafa Özmal
Kreatif Direktör: Emre Günaydın, Buse Şay
Kreatif Ekip Lideri: Apo Gürses
Kreatif Ekip: Burak Çolak, Burcu Çetin, Yağız Akgün, Erkut Çarık, Ayşe Eserova, Yusuf Yerlikaya
Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi
Grafiker: Sena Baş
Stratejik Planlama: Oral Ulusoy, Can Kökoğlu
Ajans Prodüktörü: Barış Dikmen, Ayten Güneş
Prodüksiyon Şirketi: Autonomy
Yönetmen: Arda Birkiye
Görüntü Yönetmeni: Murat Akay
Müzik: 25m2 Music Production