Acente dostu misyonu çerçevesinde 2024 projelerine bir yenisini daha ekleyen Aveon Global Sigorta Bİ’FİKRİM platformunu kullanıma açtı.
Acentelerin ve müşterilerin 7×24 fikirlerini almaya açık olan platformla yeni ürün, hizmet ve kampanya geliştirme süreçlerine kaynak oluşturması hedefleniyor. Proje hakkında basına konuşan şirketin CMO’su Emrah Yaşar, gelen önerileri platforma hızla değerlendirmek için proses geliştirdiklerini belirtti. Yaşar, gelen her fikri eş zamanlı olarak ilgili bölüm üst yöneticisinin görüşüne göndererek ilk tespitin olumlu olması durumunda ürünleştirme ya da hizmetleştirme sürecinin devreye alındığını vurguladı. Amaçlarının acente ve müşterilerinin fikirlerini almakla beraber onların taleplerini olgunlaştırıp değer yaratmak olduğunun altını çizen Yaşar, fikrini dile getiren acentelerini samimiyetle karşılayan Bİ’FİKRİM Platformunun çok önemli bir misyon olarak, acentelerinin “fikir üretme” motivasyonunu diri tutacağını da inandıklarını belirtti.
Platformun gelen talepleri ve sonuçları dönemlik olarak en şeffaf şekilde acentelerine de açacağını belirten Yaşar, platformun yeni açılmasına rağmen acentelerinden gelen yoğun fikir önerisinin Bİ’FİKRİM platformunun ne denli doğru bir proje olduğunun ispatı olduğunu vurgulayarak, tüm acentelerini Bİ’FİKRİM’e davet etti. Yaşar son olarak, platformun ilerleyen zamanlarda Aveon Global App ve dijital diğer kanallarda online ortama da taşınacağını ekledi.