QNB Sigorta, QNBEYOND ev sahipliğinde Start-up Network Day etkinliğini hayata geçirdi. Etkinlikte; farklı alanlara odaklanmış 7 girişim, sigortacılık alanında müşteri problemlerine bulduğu yaratıcı çözümleri ilham veren sunumlarıyla katılımcılarla paylaştı. QNB Sigorta, müşteri deneyimi, sağlık & zindelik, otomasyon & yapay zekâ, gömülü sigortacılık ve tele-tıp alanlarında müşterilerin problemlerine yenilikçi çözümler getiren girişimlerle iş birliği yapmayı hedefliyor.
Türkiye’nin en büyük özel bankalarından QNB Finansbank’ın yüzde 100 iştiraki olarak faaliyetlerini sürdüren ve sağlık sigortası, hayat ve ferdi kaza sigortası ve bireysel emeklilik alanlarında hizmet veren QNB Sigorta, QNBEYOND ev sahipliğinde girişimcilerle bir araya geldi. Etkinlikte; yapay zekâ, wellness–wellbeing, tele-tıp, müşteri deneyimi ve gömülü sigortacılık gibi alanlara odaklanmış 7 farklı girişimin çözümleri ele alındı.
Her bir girişimin temsilcisi, girişim yolculuklarını, gördükleri müşteri problemlerini ve onlara sundukları yaratıcı çözümleri paylaşırken, sigortacılık dünyasına bu çözümleri nasıl entegre edebileceklerine dair kullanım senaryosu örneklerini de aktarma fırsatı buldular. Etkinliğe katılım sağlayan QNB Sigorta ve QNB Finansbank yöneticileri de girişimlerle birebir temas kurarak değer önerilerini anlama ve iş birliği alanlarını keşfetme imkânı yakaladılar.
Etkinliğin açılış konuşmasında söz alan QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Sigortacılık yolculuğunda teklif alma aşamasından poliçeleşmeye, dinamik fiyatlamadan, ödeme sistemlerine, müşteri deneyimi çözümlerinden, katma değerli hizmetlere birçok temas noktasında gelişim fırsatları mevcut. Direkt son kullanıcıya hitap eden uygulamalar kadar, sigortacılıktaki altyapıların sadeleştirilmesi ve otomasyona dair de yine girişimler için çok fazla oyun alanı olduğunu düşünüyoruz” dedi.
Hayat ve sağlık branşında sigortacılıkta inovasyonun yoğunlaştığı 5 odak alanı gördüklerini belirten Kuriş, müşteri deneyimi, sağlık & zindelik, otomasyon & yapay zekâ, gömülü sigortacılık ve tele-tıp alanlarında müşterilerin problemlerine yenilikçi çözümler getiren girişimlerle iş birliği yapmak istediklerini belirtti.
QNB Sigorta olarak müşterilerine “Bugün Bugünü Yaşa” söylemiyle ulaştıklarını vurgulayan Pınar Kuriş, “Müşterilerimizin ‘bugün’ iyi hissetmelerini sağlamak adına birçok yenilik üzerine kafa yoruyoruz. Dijitalleşme gereksinimi ile birlikte, müşterilerin artık zor günlerde kullanabilecekleri klasik sigorta teminatlarının ötesinde, bugünleri için, günlük hayatlarına da dokunan bir hizmet arayışında olduklarını biliyoruz. Tüm hizmet kanallarımızda olduğu gibi dijitalleşme konusunda da aksiyonlarımızı müşterilerimize kendilerini iyi ve güvende hissettirme odağında belirlemeye devam ediyoruz” diyerek ekledi.
QNB Sigorta, önümüzdeki dönemde de QNB Grubu’nun inovasyona ve girişimciliğe verdiği önemin en somut göstergelerinden olan QNBEYOND’un girişim networkünden ve hızlandırma programlarından faydalanmaya devam ederek girişim ekosistemiyle olan ilişkilerini geliştirmeyi hedefliyor.