QNB Sigorta, çalışanlarının sürdürülebilir gelişimini desteklemek amacıyla hayata geçirdiği koçluk ve mentorluk programları ile 2023 Stevie Awards’ta En Başarılı Koçluk ve Mentorluk kategorisinde Bronz ödül almaya hak kazandı.
Sağlık, hayat ve bireysel emeklilik sigortası branşlarında sürdürdüğü sigortacılık faaliyetleri ile bireylerin sadece zor günlerinde değil hayatları boyunca yanlarında olmayı hedefleyen QNB Sigorta, dünyanın en iyi işverenlerini değerlendiren global ödül programı Stevie Awards tarafından İnsan Kaynakları alanında ‘En Başarılı Koçluk ve Mentorluk’ kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü.
Koçluk ve mentorluk uygulamaları ile çalışanlarının gelişimini destekliyor
Çalışanlarına sunduğu gelişim programlarını ihtiyaç ve beklentiler doğrultusunda sürekli olarak geliştiren QNB Sigorta; müdür ve üstü pozisyonlar için sunduğu “Lidere Özel Koçluk”, yönetsel olmayan rollerdeki çalışanlara yönelik olan “Genç Koçluk” gibi programlarının yanı sıra “Annelere Koçluk” uygulaması ile de doğum izninden yeni dönen annelere sağladığı destek ile kadının iş dünyasına aktif katılımının desteklenmesini amaçlıyor.
Şirketin; satış ekiplerine yönelik “İç Koçluk” ve “İç Eğitmenlik” gibi gelişim programları da bulunuyor. Bu programlarda QNB Sigorta satış kanallarında görev yapan kıdemli çalışanlardan oluşan eğitmenler, işe yeni başlayan veya terfi alan satış rollerindeki çalışanlara, kendi uzmanlıkları doğrultusunda eğitim vermenin yanı sıra mentorluk yaparak gelişimlerine katkı sağlıyorlar. Farklı birimlerdeki çalışanları bir araya getirerek; çalışanların şirketle bağ kurmalarına, birbirlerini daha yakından tanımalarına ve kurum içi network oluşturmalarına imkân veren Hadi Tanışalım Atölyeleri de şirket çalışanı eğitmenler aracılığıyla uygulanan mentorluk uygulamaları arasında yer alıyor.
Sürekli gelişimi destekleyerek; çalışanlarının bireysel kariyer gelişimlerine olanak sağlayan QNB Sigorta, verdiği birebir destekler kapsamındaki koçluk ve mentorluk uygulamalarıyla birbirinden öğrenen kurum kültürü yaratmayı, ekipler arasında iletişimi güçlendirmeyi ve sadece müşterilerinin değil her bir çalışanın hayatına bireysel olarak dokunmayı hedefliyor.