Allianz Türkiye, paralimpik ve dünya yüzme şampiyonu Sümeyye Boyacı ile birlikte çıktıkları ”Birlikte, Umutla” yolculuğu ile sponsorluk kategorisinde Altın Effie ödülüne layık görüldü.
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide iş birliğiyle bu yıl 15’inci kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nin kazananları belli oldu. Allianz Türkiye, 2023’ün ilk gününde paralimpik ve dünya yüzme şampiyonu Sümeyye Boyacı ile yarının bilinmezliğine karşı mutlu yarınlar için ‘Birlikte, Umutla’ diyen iş birliğiyle, pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödüllerinden Effie Türkiye’de ‘Sponsorluk’ kategorisinde ‘Altın Effie’ ödülünü kazandı. Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’nın 2021-2028 yılları arasında global sigorta ana ortağı olan Allianz, ‘Hiçbir şeyin olmadığı yerde bile umut vardır’ mesajını vererek müşterilerine ve paydaşlarına ilham vermeyi hedefleyen bu çalışması ile büyük ödülün sahibi oldu.
Ödülü değerlendiren Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı şöyle konuştu: “Allianz Türkiye olarak bu yıl yenilediğimiz pazarlama iletişimi stratejimizle umudun ve iyiliğin kendisini markanın özüne taşıdık. Umudun yanına güçlü bir vurguyla emeği de koyduk. Her şeyin daha iyi olması için bireylerin elindeki gücü topluma anlatırken kahramanımız Sümeyye Boyacı oldu. Allianz’ın dünya çapında sponsor olduğu olimpik ve paralimpik oyunları, anlattığımız bu hikayeye güçlü bir destek verdi. Aldığımız ödül, umut varsa başarının da olduğunu sembolize etmesi yönünden bizim için oldukça kıymetli. Başta Sümeyye Boyacı olmak üzere projede emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Farklı iş birlikleriyle toplumsal umudu büyütmek için çalışmaya devam edeceğiz.”
Dünya çapında 55 ülkede, European Association of Communciation Agencies’e üye reklam ajansları dernekleri ve reklamveren dernekleri tarafından ortak olarak düzenlenen dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması Effie, 2005 yılından bu yana Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından Türkiye’de de düzenleniyor.
Yarınların bilinmezliğine rağmen umutlu olma halini ve yeni yıla umutla girmeyi simgeleyen reklam filminin kreatif sürecini Concept üstlenirken, yönetmen koltuğunda Riders’tan Emre Sert ile Gözde Yetişkin oturdu.
Lansman filmini izlemek için: https://www.youtube.com/
KÜNYE
Kampanya Adı: Birlikte Umutla
Reklamveren: Allianz Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Onur Kırcı, Murat Toz, Mehmet Nakkaşoğlu, Gözde Kersu, Murat Şeker
Reklam Ajansı: Concept
Ajans Başkan Yardımcısı / Müşteri İlişkileri: Barış Alemdar
Yönetici Yaratıcı Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Kreatif Direktör: Mustafa Özmal, Gökhan Özdemir
Yaratıcı Grup Başkanı: Taygun Taşcı, Uğur Şay
Yaratıcı Ekip: Alperen Sağ, Gökhan Pahlı, Kübra Çakır
Grafik Tasarım: Erhan Özden
Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi
Müşteri İlişkileri: Emre Çırganiş, Şura Özay
Stratejik Planlama: Şelale Mısırdalı
Prodüksiyon Direktörü: Feyyaz Barış Dikmen
Ajans Prodüktörü: Canan Polat
Prodüksiyon Şirketi: Riders
Yönetmen: Emre Sert, Gözde Yetişkin
Müzik: Okan Kaya & Bahri Kaan Beşik
Post Prodüksiyon: Roots
Medya Ajansı: Mindshare
Dijital Medya Ajansı: Ingage
Sosyal Medya Ajansı: V4viral