Sigortacılıkta çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık (DE&I) festivali Dive In, dokuzuncusu için 26 Eylül’de geri dönecek.
Yüz yüze ve sanal ortamda gerçekleştirilecek etkinliklerle bu yılki üç günlük festivalin teması “Yeniliğin Kilidini Açmak: Kapsayıcılığın Gücü”. 2022’de Dive In’de 40 ülkede 150 etkinlik yer aldı. 34.000’lik küresel katılımcı sayısı, ilk festivalden bu yana en yüksek katılımcı oldu.
Lloyd’s kültür başkanı Mark Lomas, e-postayla gönderilen bir açıklamada, “Sektörümüzde kapsayıcı kültürlerin sürekli gelişimine tanık olmaktan gurur duyuyoruz. Geçen yıl, kayıtlı bireylerin yüzde 40’ından fazlası, 2015’te Dive In’in başlangıcından bu yana sigorta sektörünün artan çeşitliliğini ve kapsayıcılığını kabul etti. Bu yıl, tersine mentorluk girişimimiz aracılığıyla sürekli iyileştirmeyi teşvik eden ve yeniliği yönlendiren Dive In Festivali’nden kaynaklanan etkili politikalara ve girişimlere dikkat çekiyoruz.” dedi.
Dive In 2023’te tanıtılacak olan tersine mentorluk girişimi, festival sonrası deneyimlerin, bakış açılarının ve öğrenmenin devam eden paylaşımını görmeyi amaçlıyor. Amaç, Lloyd’s pazar liderleri ile her seviyedeki bireyler arasındaki bağlantıları güçlendirmek.
Lloyd’s strateji ve yenilik başkanı Tom Allebone-Webb, “Çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılığın yalnızca iş hedefleri değil, aynı zamanda acil gereklilikler olduğuna inanıyoruz. İşletmelerin ticari tarafını aktif olarak dahil ederek, sektörümüzde ihtiyaç duyulan çok ihtiyaç duyulan yeniliği destekleyebiliriz. Sigorta endüstrisindeki herkes, kapsayıcı ve daha yenilikçi bir geleceği gerçeğe dönüştürmek için gerekli önlemleri almaya motive etmek için festivale katılmaktan fayda görecek.” yorumunda bulundu.
Dive In 2023 için onaylanmış festival ortakları AIG , Allied World Assurance, Aon , Arch, Aviva, Axis Capital, AXA XL, BMS, Chubb , CNA Hardy, DLA Piper, Everest, Gallagher , Howden , Kennedys, Liberty Mutual , Lloyd’s, Markel’dir. , Moody’s, Munich Re , RenRe, SCOR , Sompo , Tokio Marine Kiln, Travellers ve WTW.