6 Şubat depremlerinin ardından depremde zarar gören acentelerin sigortalılarla etkin iletişim kurabilmesi ve bu sayede üretim ve hasar yönetim süreçlerinin sağlıklı gerçekleştirilebilmesi adına Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK) tarafından yaptırılan ve konteynerlerden oluşan Sigorta Danışma Merkezlerinin ikincisi Adıyaman’da açıldı.
Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu’ndan (SEDDK) konuya ilişkin sosyal medyada yapılan paylaşımda, “DASK’ın yaptırdığı konteynerlerden oluşan ve acentelerin iş devamlılığı için hazırlanan “Sigorta Danışma Merkezleri’nin” 2. si Adıyaman’da teslim edildi. SEDDK Başkanı Mehmet Akif Eroğlu; SEDDK, DASK ve TOBB işbirliği ile yürütülen projenin depremden etkilenen diğer şehirlerde de hayata geçmeye devam edeceğini söyledi. Eroğlu ayrıca, DASK’ın Adıyaman’daki iletişim ofisini ziyaret ederek bölgedeki acentelerle bir araya geldi.” denildi.