Koru Sigorta cam hasar yönetim sistemiyle hasar sürecini dijitalleştiriyor

Dijitalleşme alanında projeler üretmeye devam eden Koru Sigorta, Mobil Cam Hasar Yönetim Sistemi ile müşteri deneyimini artırmayı ve ekonomik gelişmelerin paralelinde hasar onarım maliyetlerine katkı sağlamayı hedefliyor.

Dijitalleşmenin hayatımızdaki yeri her geçen gün daha da artıyor. İçinde bulunduğumuz dijital çağda sigorta sektörü de daha fazla dijitalleşme yaklaşımıyla hareket ediyor. Dijitalleşen bu yeni dünyada yenilikleri takip eden Koru Sigorta, ihtiyaçlara daha iyi yanıt verebilmek için müşteri odaklı yaklaşımını dijitalleşmenin avantajlarıyla birleştirmeye devam ediyor.

Koru Sigorta olarak günümüzde her alanda yaygınlaşan dijitalleşmenin getirilerinden birisi olan mobil uygulama alanında projeler üretmeye devam ettiklerini belirten Koru Sigorta Genel Müdürü Kasım Yılmaz, “Kasko sigortalılarımıza yönelik olarak yakın zamanda devreye aldığımız projemiz Mobil Cam Hasar Yönetim Sistemi ile müşteri deneyimini artırmayı, çözüm ortaklarımızın süreçlerini hızlı ve yalın bir şekilde takip etmelerini sağlamayı ve ekonomik gelişmelerin paralelinde hasar onarım maliyetlerine katkı sağlamayı hedefliyoruz” diye konuştu.

Süreç tamamen dijital gerçekleşiyor

Uygulamanın detaylarından bahseden Koru Sigorta Genel Müdürü Kasım Yılmaz, “Sigortalılarımız Koru Sigorta Mobil Uygulaması üzerinden aracının plakasıyla birlikte hasarlanan camının resimlerini sisteme yükledikten sonra hizmet almak istediği lokasyon bilgilerini sistemden seçerek talep oluşturuyor. Talebin oluşmasının ardından, açılan talep cam hasar yönetim portalımız üzerinden anlaşmalı cam firmalarının ekranlarına yansıyor. Sisteme dahil olan anlaşmalı cam firmalarımız, kısa süre içerisinde sigortalımızın cam değişimi talep ettiği lokasyonda hizmeti verip veremeyeceklerini ya da talep edilen lokasyona en yakın şube bilgisiyle birlikte camın stoklarda bulunup bulunmadığı bilgisini sisteme giriyor. Girilen veriler ışığında sistem, öncelikli olarak sigortalımızın talep ettiği lokasyona yakınlık esasına göre maliyet karşılaştırması yaparak talebi en uygun firmaya yönlendiriyor. Cam firmasına atanan talep ile firmanın sigortalımızın talep ettiği en kısa süreyi baz alarak randevu oluşuyor ve onarım sürecine geçilerek hizmet tamamlanıyor” açıklamasında bulundu.

Talep en hızlı sürede sonuçlanıyor

Sigortalı aracın marka ve modeline bağlı olarak talep edilen camın stoklarda bulunmadığı durumlarda, sigortalıların talebini en hızlı sürede sonuçlandırmak adına, sistemin sıra esasına göre kayıtlı en az bir cam firmasına talebi yönlendirdiğini vurgulayan Yılmaz, “Yönlendirilen talep müşteri memnuniyetini sağlamak ve talebi gerçekleştirmek adına talep takip sistemimiz aracılığı ile eş zamanlı olarak Genel Müdürlük hasar ekiplerimizce de takip ediliyor. Bu uygulama ile sürecin takibinin yanı sıra talebin tam olarak sonuçlandırılması sağlanıyor” şeklinde konuştu. Projenin gerek maliyet yönetimi açısından gerek de müşteri deneyimi açısından dijital ortamlarda yakından takip edilerek yürütüldüğünün altını çizen Yılmaz, “Uygulamamızın şirketimize ve sektörümüze katkı sağlayacağına olan inancımız tam olmakla birlikte sektörümüze ve projemize destek veren paydaşlarımıza hayırlı olmasını dileriz” ifadelerini kullandı.