Ray Sigorta, 7 yılda pazar payını yüzde 1.63’ten yüzde 3.01’e çıkararak sektör şirket sıralamasını 17’incilikten 9’unculuğa çıkarma başarısını gösterdi.
Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan konuya ilişkin sosyal medyada yaptığı paylaşımlarda şu ifadelere yer verdi: “7 yıl önce 17. Sıra, %1,63 Pazar payı, 15 milyon dönem zararı, 89 milyon geçmiş yıl zararları ve 90 milyon seviyesindeki bir özkaynak ile başladık.
7 yılın sonunda %1,63 Pazar payından %3,01 Pazar payına, 17. Sıradan, 9. sıraya, 445 milyon TL üretimden 6.1 milyara geldik. Bu üretimi de trafik branşının toplam üretim içerisindeki payını sadece %28 de tutarak yaptık. Daha da önemlisi bunu her yıl karlı bir şekilde yaptık. Arkamızda bir banka ya da hazır bir holding üretimi de yoktu. Finansal bir başarı değil çok büyük bir dönüşüm hikayesi oldu. 2 defa Brand Finance tarafından Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında gösterildik. 3 defa mükemmel müşteri memnuniyeti ödülü, önce Great Place to Work Sertifikalı işyeri, sonrasında Great Place to Work Türkiye olduk, 3 defa da Grubumuzun Teknoloji Ödülünü aldık. Hepsini de 7 yılda yaptık, hem de sigorta sektöründe:) O zaman en büyük teşekkür bu yolda çok büyük emek veren, her türlü zorlukta yılmadan, durmadan destek olan, asla pes etmeyen Çalışma Arkadaşlarıma ve birlikte yürüdüğümüz iş ortaklarımıza gelsin.”