Anadolu Sigorta, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen ve pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul edilen The ONE Awards’da Sigorta Sektöründe “Yılın İtibarlısı” ödülünü aldı.
Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen “Marka Değeri ve Algı” araştırması baz alınarak düzenlenen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” sahiplerini buldu. 70’e yakın kategoride gerçekleştirilen saha araştırması tamamlanarak ilk üçe kalan markalar toplam 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda belirlendi. Sigortacılık sektöründe yıl içinde itibarını en çok artıran marka olarak Anadolu Sigorta ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüne layık görüldü.
19 Ocak’da Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilen törende “Yılın İtibarlısı” ödülü, Anadolu Sigorta İletişim Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan’a takdim edildi. Ergüntan törende yaptığı konuşmada; “Şirketimiz asırlık tarihi ile köklü bir kurumsal kültürü ve güveni temsil ediyor. Bu tarih, sayıların ya da zaman diliminin çok ötesinde bir anlama sahip. Anadolu Sigortalılar olarak kurumumuzun temsil ettiği değerler doğrultusunda sosyal etkimizi gözeterek yaptığımız çalışmaların yansıması olan ödüllerimiz, yarattığımız güvenin nesiller boyunca aktarılmasının eseri. Bizleri bu ödüle değer gören herkese ve itibarımızı inşa eden tüm çalışanlarımız ve paydaşlarımıza teşekkür ederiz” açıklamalarında bulundu.