Ray Sigorta’nın yenilenen web sitesine uluslararası ödül…

Ray Sigorta’nın web sitesi uluslararası prestijli yarışmalardan W3 Awards’da Ödül kazandı. “Ray Sigorta olarak daha dijital ve daha verimli olmak adına yaptığımız yatırımların meyvelerini toplamanın gururunu yaşıyoruz.” diyen Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, gelecek günlerde hayata geçirecekleri dijital yatırımlarla da sektörde fark yaratacaklarını belirtti.

 

Bu yıl 17.si düzenlenen uluslararası ödül platformu W3 Awars’da dünyanın dört bir tarafından gelen 3.000 proje, internet dünyasındaki en iyi dijital içerik profesyonellerinin yer aldığı The Academy of Interactive & Visual Arts tarafından incelendi. Web sitesi kategorisinde organizasyona katılan sitelerin görsel tasarımlarından navigasyonuna, içerik ve metin kullanımlarından mobil cihaz uyumluluklarına kadar farklı kriterlerinin mercek altına alındığı yarışmada, yapılan değerlendirmeler sonucunda Ray Sigorta’nın yenilenen web sitesi Silver Ödül’ün sahibi oldu.

Piyasaya sunduğu ihtiyaca yönelik ve kişiselleştirilmiş sigorta ürünlerindeki yenilikçi yaklaşımı dijital platformlarına da taşıyan Ray Sigorta, sene başında global trendlere uygun olarak yeniden dizayn ettiği web sitesini canlıya almıştı. Sigorta konusunda hiçbir fikri olmayan kişilere bile yardımcı olmayı amaçlayan site, yaşam evrelerine göre kategorize edilen başlıkları sayesinde müşterilerin aradıkları bilgilere kolay ve hızlı erişmesine imkân sağlıyor. Kazandıkları ödül ile ilgili değerlendirmelerini paylaşan Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan “Her yıl geleneksel olarak dünya çapında düzenlenen W3 Awards; yaratıcı ve seçkin web siteleri, videolar, sosyal medya hesapları hatta podcastler gibi farklı pazarlama projelerinin değerlendirildiği bir platform. Bugüne kadar finansal başarılarımızla ve insan kaynakları yatırımlarımızla uluslararası ödüllerin ve sertifikaların sahibi olmuştuk. Dijital dönüşüm günümüz dünyasında bütünsel bir gelişimi yakalamak adına oldukça kritik bir önem taşıyor. Değişen piyasa koşullarını yakalayabilmek ve müşteri memnuniyetini sağlayabilmek adına doğru planlanmış adımları doğru zamanda atmak gerekiyor. Birçok kurumun yarışmacı olarak katıldığı W3 Awards’da kurumsal web sitemiz ile ödül almanın gururunu yaşıyoruz.” dedi.

Ray Sigorta’nın dijital dönüşüm yatırımlarının en önemli çıktılarından biri olan kurumsal web sitesinde, sigorta müşterilerinden kariyerine Ray Sigorta’da başlamak ya da devam etmek isteyen adaylara kadar tüm ziyaretçiler için çözüm önerileri bulunuyor. Web sitesinde özellikle “Ürün Sihirbazı” ve “Yaşam Evreleri” bölümlerinin sadece müşterilere yönelik olmadığını, acentelerin müşterilerini daha iyi tanımaları ve onlara daha iyi öneriler sunabilmeleri adına faydalı içerikler olduğunu ifade eden Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan gelecekteki dijital projelerinden de bahsetti: “Tüm süreçlerimizde adımlarımızı atarken müşterilerimizin olduğu kadar acentelerimizin de memnuniyetini göz önünde bulunduruyoruz. Ürün ve hizmetlerimize modern ve kullanıcı dostu tasarım anlayışı hâkim. Zaten sigorta gibi ince detaylara sahip farklı iş kollarıyla ve bireylerle iletişimde olan bir sektörde, ulaşılan fayda ancak şeffaf ve anlaşılır bir dil kullanılarak aktarılabilir. Bu bakış açımızla, acentelerimize yönelik hazırladığımız iki büyük projeyi çok yakında canlıya alacağız. Bu çalışmalarımızla acentelerimize profesyonel bir danışmanlık verirken her lokasyondan ve her kanaldan 7/24 ulaşılabilirliği vadediyoruz. Gerek mobil uygulamamız gerek sunduğumuz hizmetleri kolaylıkla kendi platformlarına entegre edebilmeleriyle acentelerimizin dijital dünyadaki etkinliğini artırmak ana hedefimiz. Yeni nesil uygulamalarımızla geliştirdiğimiz projelerimizin uluslararası arenada daha birçok ödülle taçlandırılacağına inanıyoruz.”