MAPFRE Sigorta Türkiye’deki yaygın acente ağını büyütmeye devam ediyor. Kocaeli’de yeni acentelerinin ofis açılışına katılan MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Türe, bu yıl mevcut acentelerinin verimliliğini artırmaya ve yeni acente kazanımına odaklandıklarını söyleyerek MAPFRE Sigorta’nın iş ortaklarıyla beraber sürdürülebilir bir şekilde büyümeye devam ettiğini belirtti.
MAPFRE Sigorta ülke genelinde yapmış olduğu yatırımlarla, münhasır satış kanalı ağını büyütmeye devam ediyor. “Girişimci Acenteler Programı” kapsamında, genç, yetenekli ve sigorta işine gönül vermiş olan acente adaylarını MAPFRE Sigorta ailesi bünyesinde sigorta danışmanı olarak işe alarak, portföy ve profesyonel bilgi gelişimlerine destek sağlıyor. Bilgi ve portföy yeterliliğine sahip olan sigorta danışmanlarına; kira, mobilya ve dekorasyon dâhil ofis desteğinde bulunarak, acentelik kurmalarına yardımcı oluyor.
Girişimci Acenteler Programına dâhil olan ve daha önce sigorta danışmanı olarak işe başlayan, sektörün deneyimli isimlerinden Fersun Koçakoğlu’nun acente ofis açılışı 23 Mayıs Pazartesi günü Kocaeli’de düzenlendi. Açılışta düzenlenen etkinliğe katılan MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Türe, MAPFRE ailesine katılan yeni acenteleriyle birlikte müşterilerinin güvenini ve memnuniyetini daha üst noktalara çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
Yıldırım Türe: Yeni ofislerimizle ve dijital alandaki geliştirmelerimizle yatırımlarımıza devam ediyoruz.
Yıldırım Türe şunları söyledi: “MAPFRE Sigorta olarak, gençlerin sigorta sektöründeki istihdamının önemini odağımıza alarak 2010 yılından bu yana satış ekibini güçlendiriyor, ofis desteğiyle hem sektördeki yeni oyunculara yatırım yapıyoruz hem de sigortanın ulaşılabilirliğini artırıyoruz. Ayrıca münhasır acentelerimize web sitesi kurulumu, online sigorta satışı ve müşteri yönetimi platformu gibi alanlarda destek vererek acentelerimizin dijitalleşmesini sağlıyoruz”.
‘Müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için fayda yaratacak modeller’
Rekabetin arttığı ve sigortacılık maliyetlerinin yükseldiği bu dönemde prim üretimi sıralamasından çok sürdürülebilir büyüme ve kârlılığa odaklandıklarını söyleyen Türe, “Maliyetlerin artması, arz-talep dengesizliği, rekabetin artması gibi riskler sektörümüzü ve bu sektöre hizmet eden tüm paydaşları etkiliyor. Müşteri deneyimi koşullara bağlı olarak sürekli bir değişim içinde. Müşteri artık sadece bir güvence satın almak istemiyor. Bunun yanında hızlı hizmet almak, etkili iletişim kurmak ve kendisi için en iyi hizmeti bulmayı istiyor. Biz de müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için fayda ve değer yaratacak yeni modeller ve hizmetler geliştiriyor, mevcut acentelerimizin verimliliğini artırırken aramıza yeni katılan acentelerimizle birlikte temas noktalarımızı genişletmeye devam ediyoruz” dedi.
‘Asıl rekabet alanımız hizmet kalitesi’
İhtiyaçlarına göre tasarlanmış ürünlere taleplerin arttığı ve bu taleplere göre şekil alan bir sigorta sektörüne doğru evrildiğini söyleyen Türe, şöyle devam etti: “Sektörümüz gittikçe daha rekabetçi hale geliyor. Rekabeti öncelikle fiyat üzerinden okusak da bizim için asıl rekabet alanları hizmet kalitesi, servis olanakları gibi parametreler. Biz de yaygın iş ortağı ağımızla birlikte özellikle bu alanlarda müşteri deneyimini geliştirmeyi ve memnuniyeti artırmayı hedefliyoruz. Acentelerimizin fiyat mukayesesi yerine proaktif bir risk değerlendirmesi yapabilmesi, müşterilerimizin değişen ihtiyaç ve beklentilerini iyi okuyarak yönlendirebilmesi bizim için son derece önemli. MAPFRE Sigorta olarak tüm paydaşlarımızın ve müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu her an yanında olma ilkesiyle hareket ediyoruz. İş ortaklarımızla aramızdaki güçlü bağ sayesinde sektördeki güçlü konumumuzu korumaya ve bir adım önde ilerlemeye devam edeceğiz”.