Katılım Emeklilik, Whatsapp üzerinden görüntülü ve işaret diliyle işitme engelli müşterilerinin tüm sigorta ve BES işlemlerine destek olmak üzere “Engel Tanımayan İletişim Hattı”nı devreye aldı. Daha önce de sektörde ilk olan uygulaması SİM (Sağlıkta İletişim Merkezi) Projesi’yle fark yaratan Katılım Emeklilik, sektörde ilk olan bir diğer uygulama Engel Tanımayan İletişim Hattı’nı hizmete açtı.
Toplumun tüm kesimleri için fırsat eşitliğini desteklediklerini söyleyen Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek, “Bu bakış açısı, tüm iş yapış şeklimizin de merkezinde yer alıyor. Katılım Emeklilik olarak halkımıza sunduğumuz ürün ve hizmetlerden herkesin kolaylıkla yararlanmasını hedefliyoruz. Engel Tanımayan İletişim Hattı da bunun bir yönü ve sektörde ilk olan çok önemli bir parçasını oluşturuyor” diye konuştu.
Uygulamalarımızın sektöre örnek olmasını diliyoruz
Katılım Emeklilik Engel Tanımayan İletişim Hattı’nı görüntülü arayan işitme engelli müşterilerin iletişim engeline takılmadan özel eğitim almış uzman çevirmenlerle işaret diliyle konuşabildiklerini aktaran Sincek, “BES ve sigorta işlemlerine destek alabiliyorlar. Daha önce de SİM (Sağlıkta İletişim Merkezi) Projesi’yle yaptığımız gibi katılımcılarımızın sadece geleceklerini güvence altına almak, sağlıklarına ve diğer yaşama dair tüm ihtiyaçlarını karşılamak için çalışıyoruz. Bunu yaparken hiçbir engelin aramıza girmesine izin vermiyoruz. Uygulamalarımızın sektöre örnek olmasını diliyoruz. Toplumdaki fırsat eşitliğine yönelik çalışmaların, bu tip uygulamaların daha da artırılmasını ve geliştirilmesini istiyoruz. Katılım Emeklilik olarak bu anlayışla çalışmalarımıza devam ediyoruz.” dedi.
Katılım Emeklilik Engel Tanımayan İletişim hattı, 0530 915 65 65 numarası üzerinden işitme engelli müşterilere hizmet veriyor.