Willis Towers Watson (WTW) CEO’su Carl Hess şirketin marka değişikliği duyurdu ve artık “Artık WTW’yiz.” dedi. Marka değişikliği, sigorta brokeri devinin Nasdaq borsasındaki borsa sembolündeki değişikliğiyle aynı zamana denk geldi.
2016’dan itibaren “WLTW” kodu altında işlem yaptıktan sonra, firma şimdi 10 Ocak’ta geçerli olan anahtarla “WTW” kullanıyor. Görsel kimliğine gelince, WTW artık web sitesinde ve sosyal medya hesaplarında yeni bir logoya sahip.
45.000 WTW çalışanına liderlik eden Hess, “Adımız ve markamız, günümüzün zorluklarına getirdiğimiz netliği ve eyleme geçirilebilir çözümleri yansıtıyor” dedi.
CEO, ayrı bir açıklamada ise şunları söyledi: “Güçlü ve bağımsız bir WTW olarak ilerlerken, çevikliğimizi ve etkinliğimizi artırmayı basitleştirme yollarımızdan sadece bir tanesi kayan simgemizi değiştirmek.”
1828 yılına dayanan kökleri ile Henry Willis tarafından kurulan işletme şu anda 140’tan fazla ülke ve pazara hizmet vermekte. Sunduklarını veriye dayalı ve içgörüye dayalı olarak tanımlayan WTW, insan, risk ve sermaye alanlarında uzmanlaştı.