Quick Sigorta Bütünleşik Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Pınar Güzey, bankacılık ve sigortacılık kuruluşu Efma’nın düzenlediği Efma Live etkinliğine konuk oldu.
29 Kasım – 3 Aralık tarihleri arasında gerçekleşen ve 20 ülkeden 72 konuşmacının katıldığı Efma Live etkinliğinde finans dünyasının önemli aktörleri deneyim ve fikirlerini paylaştı. Geçtiğimiz yıl ilki gerçekleşen etkinliğin bu yılki gündemi yine finansal hizmetler sektörünün geleceği oldu. Efma Live’in resmi internet sitesi üzerinden yayınlanan ve gündemi “Finansal Hizmetler Sektörünün Geleceği” olan panelde Quick Sigorta Bütünleşik Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Pınar Güzey, Insurance of the Future “Sigortanın Geleceği” bölümünde konuşma yaptı. İş gücü, iş birliği ve açık finans, müşteri deneyimi dönüşümü ve sürdürülebilirlik, inovasyon trendleri ve sigortacılık endüstrisi gibi konu başlıklarının konuşulduğu oturumda Pınar Güzey’e, Allianz Partners’dan Jose Antonio Molleda Fernandez, AXA’dan Frank Desvignes ve Capgemini’den Luca Russignan eşlik etti.
Panelde, “kurumların yeni teknolojiler hakkında ne düşündüğü ve değişen dünyada girişimlerine ne şekilde öncelik verdikleri”, “pandemi döneminde değişen müşteri deneyimiyle geliştirdikleri yeni ürün ve projeler”, “rekabet avantajı elde etmek ve dijital dönüşümü hızlandırmak için doğru verileri toplamanın ve yönetmenin en iyi yolları” başlıklı konulara değinildi.
Pınar Güzey, hem yurt içi hem de yurtdışından pek çok ödül alan “Agent değil Acente” uygulaması ile acentelerin uzmanlığı ile dijitalin kolaylığını birleştirdiklerinin altını çizdi. Bu hibrit uygulama ile müşterilerine web sitesi üzerinden kesintisiz bir kullanıcı deneyimi yaşattıklarını belirten Güzey, acentelerin pandemide en büyük sıkıntılarından biri olan, yeni müşteriye ulaşma problemini çözdüklerini ve aynı zamanda var olan iş modelinin verimliliğini arttırdıklarını sözlerine ekledi.