S&P Global Market Intelligence’ın 2022 Sigorta Sektörü Görünümü Raporuna göre, sigorta şirketlerinin dağıtım ve fiyatlandırmadan müşteri ve yatırımcı ilişkilerine kadar her şeyin evrimini hızlandırması gerekecek
Raporda artan sayıda sigortacının rekabet ortamındaki önemli yapısal değişiklikleri ve makroekonomik manzaradaki hızlı evrimi ele almak için faaliyet modellerini yeniden düşünmesi gerekeceğini savunuluyor.
S&P Global Market Intelligence’ın baş araştırma analisti Tim Zawacki: “Bir sigorta şirketi olmanın ne anlama geldiğinin özü, gözlerimizin önünde değişiyor. Taahhüt, fiyatlandırma ve risk modellemede verilere ve analitiklere güvenmek, COVID-19’un başlangıcından bu yana artan bir önem kazandı. Ve ancak endüstri, iklim değişikliğine küresel yanıtta öncü bir rol üstlendiğinden, gelecekteki pandemilere hazırlanırken ve siber saldırılardan kaynaklanan finansal serpintilere karşı koruma sağladıkça büyüyecek.” dedi.
Raporla ilgili bültene ulaşmak için: https://www.prnewswire.com/news-releases/new-sp-global-market-intelligence-insurance-industry-outlook-projects-the-status-quo-wont-suffice-in-post-pandemic-landscape-301419098.html