TSEV’in sektöre sunduğu “Müşteri Deneyimi” eğitimi 28 ve 29 Mayıs tarihlerinde Tuğçe Seçkin Arslan tarafından online olarak gerçekleştirilecek. Özellikle pazarlama ve satış birimi ekipleri, müşteri deneyimi sorumluları, ürün/hizmet geliştirme sorumluları, dijital ürün/kanal birimleri ve insan kaynakları birimi çalışanları ihtiyaçları için tasarlanan eğitim hakkında detaylı bilgi ve kayıt için www.tsev.org.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Müşteri Deneyimi (Online) eğitimi 28 ve 29 Mayıs tarihlerinde Tuğçe Seçkin Arslan tarafından online olarak gerçekleştirilecek. Günümüz dünyasında bilgi ve teknolojiye ulaşım kolaylaştıkça, mal ve hizmet üretiminde farklılaşmak her geçen gün zorlaşıyor. Değişen tüketici beklentileri ve teknolojik dönüşüm sigorta sektöründeki dinamikleri de değiştirmekte, geleneksel sigorta anlayışı yerini esnek çözümlerle kurgulanan müşteri odaklı bir hizmet deneyimine bırakıyor. ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ kavramı bu noktada şirketlerin gündeminde hızla yerini alarak, kendilerini rakiplerine göre farklılaştıracak ve hayatlarını sürdürmelerini sağlayacak en önemli nokta haline geliyor. Uçtan uca müşteri deneyimi kurgulanması, müşteriyi merkeze koyarak farklılaşma, müşterinin gerçekte ne beklediğini öngörme, müşteri deneyimiyle hizmet kalitesini artırma konuları ele alınacak.
Eğitim özellikle pazarlama ve satış birimi ekipleri, müşteri deneyimi sorumluları, ürün/hizmet geliştirme sorumluları, dijital ürün/kanal birimleri ve insan kaynakları birimi çalışanları ihtiyaçları için tasarlandı.
Detaylı bilgi ve kayıt için www. tsev.org.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.