ABD merkezli otomobil ve ev sahiplerine sigorta çözümleri sunan insurtech, Zebra, unicorn’a ( tek boynuzlu ata) dönüşüyor. Zebra, D Serisi turunda 150 milyon ABD Doları daha fon çekerek otomobil ve ev sahibi sigorta platformunu 1 milyar ABD Doları değeri ile unicorn’a (‘tek boynuzlu at’ statüsü) getirdi.
Austin, Teksas’ta bulunan Zebra, üstün bir karşılaştırma platformu aracılığıyla sigortayı basitleştirme amacıyla 2012 yılında kuruldu.
Başlangıçta ev sahibi sigorta çözümlerine geçmeden önce araba sigortası ile uğraşan şirketin ayrıca portföyüne kiracıları, karavan ve tekne sigortasını da dahil etmeyi planlıyor.
Şimdiye kadar Zebra 6,6 milyondan fazla fiyat teklifi aldı ve büyümesi COVID-19 salgını nedeniyle yavaşlamadı. Geliri 2019’daki 37 milyon dolardan % 113,5 artarak 2020’de 79 milyon dolara çıktı.
Büyümeyi sürdürmek için kullanılacak yeni fonlar, yeni ve mevcut yatırımcıların karışımından geldi. Adı geçenlerin arasında Weatherford Capital ve Accel bulunuyor.