7 gün 24 saat canlı müşterilere destek hizmeti sunan By Bits’in yaptığı araştırmaya göre sigorta şirketlerinin % 77’sinin hala müşterilerinden önce kârı öncelikli konu olarak benimsediğini gösteriyor.
By Bits tarafından yürütülen yeni bir araştırmada, sigorta şirketlerinin dörtte üçünün kârlara öncelik verdiğini, yalnızca% 11’inin yeni sürücü ihtiyaçlarını kolaylaştırmak için stratejilerini değiştirdiğini ortaya koydu.
Insight Avenue tarafından yayınlanan rapor ve bulguları gösteriyor ki, sigorta şirketlerinin% 75’i müşteri memnuniyet seviyelerini artırma ihtiyacını kabul etse de, kâr marjlarından daha öncelikli olarak bu hedefe doğru sadece küçük bir yüzdesinin çalıştığını gösteriyor.
Müşteri odaklılık hedeflerine ilişkin artan farkındalığa rağmen, kâr, firmaların büyük çoğunluğu için hala en önemli öncelik. Ancak raporda, “motor sigortası şirketlerinin müşterileri gelecekteki stratejilerinin merkezine koymaya başlaması gerekiyor, aksi takdirde yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kalacakları” belirtiliyor.
By Bits’in kurucu ortağı Callum Rimmer, “Müşteriler, özellikle pandeminin başlangıcından bu yana deneyimlerinden giderek daha fazla memnuniyetsiz hale geliyor ve adil olmayan fiyatlandırma ve kötü müşteri hizmeti olarak algıladıkları şeylerden mutsuz oluyor. Kaçınılmaz olarak kendi ayaklarıyla değişen ihtiyaçlarını karşılayan sigortacılara yönelecekler.” dedi.