Dört küresel işletmenin ana şirketi olan Marsh & McLennan Companies – Marsh, Guy Carpenter, Mercer ve Oliver Wyman – yeni bir işletme adını ve dünyaya bakışını açıkladı.
Grup küresel profesyonel hizmetler firması Marsh McLennan olarak bilinecek. Soyut bir sonsuzluk sembolü olan yeni logosu, firmanın “bir işletme olarak bir araya gelmesini ve müşterileri, meslektaşları ve şirket için yarattığı sonsuz olasılıkları” nı temsil etmek olarak dizayn edildi.
Marsh, Guy Carpenter, Mercer ve Oliver Wyman, mevcut isimlerini koruyacaklar ancak önümüzdeki yıl Marsh McLennan’ın yeni kimliğini yansıtmak için “modernize edilmiş logolar ve uyumlu görsel kimlikler” benimseyecekler.
Yeni adı ve logoyu duyururken Marsh McLennan şunları söyledi: “Amacımız hiç bu kadar önemli veya daha alakalı olmamıştı. Önemli anlarda bir fark yaratıyoruz. Bunu en iyi, müşterilerimizin ve toplumumuzun bugün karşılaştığı en karmaşık zorlukların üstesinden gelmek için kolektif uzmanlığımızı getirdiğimizde yapıyoruz. Ortak bir amaç doğrultusunda birleşen dört küresel işletmeye sahip bir şirket. Artık bir şirketler şirketi değiliz, zamanımızın büyük zorluklarını birlikte üstlenen dört küresel işletmeye sahip bir kuruluşuz.”
Geçtiğimiz yıl, Marsh McLennan önemli olaylara – COVID-19 salgını ve bunun sonucunda ortaya çıkan ekonomik belirsizlik, iklim krizi ve ırk, eşitlik ve sosyal adaletle gecikmiş bir hesaplaşma gibi – inovasyon, esneklik ve işbirliği ile yanıt verdi. Dahası, profesyonel hizmetler devi, “birleşik bir kuruluş olarak” çözümler sunarak müşterilerinin birbiriyle bağlantılı ihtiyaçlarını karşılama ihtiyacının farkına vardı.
Marsh McLennan yaptığı açıklamada, “Uzun bir inovasyon ve müşteri hizmetleri mirasına sahibiz. 150 yıldır risk, strateji ve insan alanlarında belirsizliklerle fırsat bulan ve manevra yapan müşterilerimizle yan yana duruyoruz. İsmimiz değişti. Risk, strateji ve insanlar etrafında gittikçe artan birbirine bağlı dinamikler hakkındaki bilgi ve çözümlerimizi paylaşmaya hazırız.” ifadelerine yer verdi.