Alman insurtech FRIDAY, Fransa’ya açılıyor

Berlin merkezli insurtech, FRIDAY, girişimin dört yıldan kısa bir süre içinde 100.000’den fazla müşteri edinmesini sağlayan hızlı bir şirket genişlemesinin ardından Fransa’da faaliyete başlama planlarını duyurdu. Şu anda Paris, Berlin, Lüksemburg ve Varşova’da ofis varlığı bulunan FRIDAY, 2017 yılında kuruldu ve Almanya’da piyasaya sürülen en yıkıcı insurtech şirketlerinden biri oldu.

Dijital sigorta sağlayıcısı, kendi türünde ortaya çıkan ilk Alman şirketi olduğunu ve tasarımdan lansman tarihine kadar 180 günlük süresinin “rekor” olduğunu belirterek, Avrupa’daki en hızlı büyüyen insurtech’lerden biri olduğunu iddia ediyor.

Bulut tabanlı sigorta platformu, bir dizi yenilikçi ürün olarak kağıtsız ve tamamen dijital bir hizmet sunuyor. Platform kilometre başına sayı tarifesi, müşterilerin kilometre başına % 1’den başlayan sigorta teminatından yararlanabileceği anlamına geliyor. Kilometre başına ödeme ücreti, özellikle düşük kilometreli sürücülere ve ikinci araba sürücülerine hitap ediyor.

Almanya’da Insurtech gelişen bir endüstri. Verilere göre, salgına rağmen 2020’de primler% 3 arttı ve 2021’de% 2 artması bekleniyor. Almanya ayrıca hem fintech hem de insurtech’te Avrupa’ya liderlik ediyor, ancak pazar gelişimi ve büyüklüğü açısından hala İngiltere’nin çok gerisinde.