ABD’li Insurtech start-up’ı Lemonade, ilk lansmanından 1.500 gün sonra, 2020’de bir milyondan fazla müşteriye ulaştığını duyurdu.
Bu dönüm noktası, şirketin yapay zeka temelli çözümlerini üçüncü bir Avrupa ülkesine tanıtan bir adım olan Fransa’da yakın zamanda genişlemesini takip ediyor.
Lemonade, bir milyon müşteriye State Farm, Allstate, GEICO ve USAA gibi endüstri liderlerinden yaklaşık 15 ila 45 yıl daha hızlı ulaşıldığını kaydetti.
Lemonade kurucu ortağı ve COO’su Shai Wininger, “Şirketin hayatında bu kadar erken bir milyon müşteriye ulaştığımız için gurur duyuyoruz. Her yeni müşteriyle, sistemimiz daha akıllı büyüyor, yüklenimimiz daha iyi hale geliyor ve fiyatlarımız daha doğru ve adil hale geliyor.” dedi.
2015’teki başlangıcından bu yana, Lemonade, ilk kez genç sigortalıları hedefleme stratejisiyle, uzun vadeli hedefi bu müşterileri daha sonra hayatlarında tutmayı başardı. Bununla birlikte, şirket kar elde etmek için de mücadele etti ve en son, 2020’nin üçüncü çeyreği için 30,9 milyon dolarlık net zarar bildirdi.