Unico Sigorta CEO’su Ahmet Sertem Demir, Unico Sigorta olarak sektöre yenilikler kazandırmaya devam edeceklerini, amaçlarının tüm iş ortaklarına hitap ederken markaya katkı sağlayacak bir kampanya yapmak olduğunu belirtti.
Unico Sigorta benimsediği yeni iletişim modeliyle, sigorta dünyasında rakiplerinden ayrışmayı hedefliyor. Terzi işi sigortacılıkta güvenilir ve güçlü bir kurum olarak konumlanan Unico Sigorta yeni iletişim perspektifiyle müşterilerine özel ilgi sunuyor. Ogilvy İstanbul’un yaratıcı ajans olarak rol üstlendiği kampanya marka imajını güçlendirirken Unico Sigorta’nın sektöre getirdiği yeniliği vurguluyor.
Hazırladığı “Bilinenler Değişiyor!” başlıklı iletişim kampanyasında sigorta sisteminin mevcut gerçekliğinde sektörün alışık olmadığı bir tarzda servis verdiğini öne çıkaran Unico Sigorta, iş ortaklarının hak ettikleri kalitede hizmet görmesini hedefleyerek yeni bir bakış açısı sunuyor. Sigorta dünyasının bugüne kadar sunduklarından bir adım öteye geçmek adına, sigorta sistemine ihtiyaç duyduğu değişimi getiren Unico Sigorta hizmet alınan her birimde işin uzmanı profesyonellerden maksimum hız ve verimlilik vaat ediyor. İş ortaklarını ön planda tutan bu iletişim kampanyasında Unico Sigorta ile çalışmanın sunduğu ayrıcalıklar vurgulanıyor. Birçok motifin işlendiği kampanya, iş ortaklarının yaşadığı problemlere dikkat çekerek, Unico Sigorta “İlgisizliğin üstünü, sizlik ilginin altını çiziyor.” diyor.
Unico Sigorta CEO’su Ahmet Sertem Demir, yeni kampanya ile ilgili olarak “Günümüz sigorta dünyasında hiyerarşinin artmasıyla birlikte iş ortaklarımız ile birebir iletişimler azalıyor. Bu da verimliliğin düşmesine sebep oluyor. Biz Unico Sigorta olarak hızın ve verimliliğin büyük önem kazandığı bu günlerde, sektörünün çizdiği bu alışılagelmiş resmin bir adım ötesine geçiyoruz. Müşterilerimize bugüne kadar aldıkları hizmetten daha fazlasını sunmak ve hak ettikleri ilgiyi görmeleri için sigorta sistemine ihtiyaç duyduğu değişimi getiriyoruz” dedi.