Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), her yıl önde gelen BT liderlerinin; kuruluşları için oyunun kurallarını değiştiren, dijital dönüşüm girişimlerini kavramsallaştırma ve başarılı bir şekilde sunma çabalarını takdir etmek amacıyla düzenlenen IDC CIO Awards’dan yeni bir ödül aldı.
Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi, Yapay Zeka Hasar Servisi Düzenlemeleri Projesi ile IDC CIO Awards 2020’de Future of Work kategorisinde üçüncülük ödülünü almaya hak kazandı. Yapay Zeka Hasar Servisi Düzenlemeleri Projesi; akıllı yanıt sistemi ile kullanıcının hasar sorgularında yanlış veya eksik girilen bilgilerin düzeltilmesine yardımcı olarak, hatalı sorgulamaların önüne geçiyor, müşteri deneyiminin üst noktaya ulaşmasını sağlıyor.