Tüm dünyayı etkisi altına alan COVID-19 salgınında sigortacılığın toplumsal ve ekonomik kalkınma için önemini bir kez daha anlaşıldığına dikkat çeken AXA, ‘insanlığın gelişimi adına insanlar için önemli olanı korumak’ amacı doğrultusunda çalışmaya devam edecek.
Dünyanın lider sigorta şirketi AXA, müşterilerinin hayatlarının her anında güvenebilecekleri bir çözüm ortağı olmak için çalışmaya devam ediyor. Dünyayı derinden etkileyen COVID-19 salgını boyunca tüm paydaşlarını desteklemek için adımlar atan AXA, AXA Araştırma Fonu ile Pastör Enstitüsü’nün COVID-19 aşısı çalışmalarına 5 milyon Euro kaynak ayıran, hastalığın teşhis ve tedavisi üzerine çalışan Just One Giant Lab’e destek veren, yoğun bakım uygulamalarının kalitesini iyileştirmeye odaklanan Fund 101’e kaynak desteği vermişti. Türkiye’de ise TSB aracılığıyla Biz Bize Yeteriz kampanyasına katkı sağlamış, özel uygulamalarıyla sağlık çalışanlarının yanında yer almış, salgın boyunca müşterilerinin hayatını kolaylaştıracak ürünler ve çözümler geliştirmeyi sürdürmüştü. AXA Sigorta son olarak istisna olmasına rağmen salgının başından beri karşıladığı COVID-19 tedavi masraflarının bundan sonra tüm tamamlayıcı sağlık sigortası ve özel sağlık sigortası ürünlerinin kapsamına alındığını duyurmuştu. AXA tüm çalışmaları gerçekleştirirken ‘insanlığın gelişimi adına insanlar için önemli olanı korumak’ olarak tanımladığı şirket amacını nasıl hayata geçirdiğini de bir kez daha göstermiş oldu.
AXA’nın sektördeki diğer oyuncular ve kamu kurumları ile iş birliği yaparak insanlığın karşı karşıya kaldığı zorlukları aşması için çalıştığını ifade eden AXA Grubu CEO’su Thomas Buberl, “Günümüzde kurumlar paydaşlarının beklentilerini karşılamak için bir dönüşümden geçmek zorunda. Bu şirketimizde çalışan herkesin anlamını ve önemini çok iyi anlamak zorunda olduğu, heyecan verici bir dönüşüm. Dünyanın içinden geçtiği zorlu günlerle birlikte AXA da tarihinde yeni bir döneme girerken yaşanan gelişmeler ışığında kendimize bizi neyin motive ettiğini, şirket amacımızın ne olduğunu yeniden sorduğumuzda bunun yalnızca finansal anlamda iyi bir performansla sınırlı olmadığını bir kez daha görüyoruz. Şirketimizin finansal performansı başarısının temelini oluştursa da bunu insanların iyiliğine sunmadığınız sürece AXA’nınki gibi bireysel katkılarla gelişen kolektif bir yolculuk inşa etmek mümkün olmazdı. COVID-19 krizi bize sigortacılığın toplumlar ve ekonomik büyüme için ne denli önemli olduğunu bir kez daha gösterdi. AXA olarak “İnsanlığın gelişimi adına insanlar için önemli olanı korumak.” amacı için varız. Bu amaç doğrultusunda müşterilerimizi desteklerken çalışanlarımızla birlikte çağımızın en büyük zorluklarını birlikte aşmak için toplumlara katkı sağlamayı sürdüreceğiz.” dedi.
AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ise insanlığın ilerlemesi söz konusu olduğunda her şeyin bir hayalle başladığını söyledi: “Bizim işimizin temelinde korumak var. İnsanlığın gelişiminin ve ilerlemesinin sürdürülebilir olmasının tek yolu da yapılanları, insanlar için önemli olanı korumak. AXA olarak ‘daha iyi bir yarın’ için riskleri, etkilerini ve sonuçlarını yönetmeye odaklanıyoruz. Türkiye de dahil dünyanın dört bir yanından çalışma arkadaşlarımızın görüşleriyle yeniden ifade ettiğimiz şirket amacımız da müşterilerimiz, toplumsal ve ekonomik hayat ve gezegenimiz için yarattığımız değeri büyütürken yolumuza ışık tutuyor” dedi.
AXA’nın dünyanın 57 ülkesinde 108 milyon bireysel ve kurumsal müşterisinin hayatına dokunduğunu belirten AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, “AXA’ya duydukları güvenle hayallerini bize emanet eden müşterilerimizin her zaman güvenebileceği, ihtiyaç duydukları her an yanlarında olan bir çözüm ortağı olmak için çalışıyoruz. Çünkü insanlığın ilerlemesi ancak bu hayallerin gerçeğe dönüştürülmesiyle mümkün. İnsanlar için önemli olanı korumaya odaklanan yaklaşımımızı sürdüreceğiz” dedi.