Müşteri odaklı vizyonu ile inovatif çalışmalara imza atan BNP Paribas Cardif Türkiye, bu yıl 14.sü düzenlenen Stevie Awards tarafından “Yılın Özel Müşteri Hattı Satış ve Müşteri Hizmeti” kategorisinde bronz ödül almaya hak kazandı. Bu ödül, Müşteri İletişim Merkezi’nin yenilikçilik anlayışı doğrultusunda geliştirdiği müşteri memnuniyeti odaklı çalışmaları sonucu BNP Paribas Cardif Türkiye’nin oldu. Kurumun, emeklilik ürünlerinde dijitalleşme ile müşteri memnuniyetinin artırılması ve süreçlerde verimliliğin sağlanması alanındaki başarıları, Stevie tarafından alınan ödül ile kanıtlandı.
En iyi işverenleri, müşteri hizmetleri alanında üstün başarı sağlayan şirketleri ve iş dünyasındaki başarılı yöneticileri ödüllendiren prestijli ödül organizasyonu Stevie Awards 2002 yılından bu yana düzenleniyor. Stevie Awards’ın 7 ödül programından biri olan Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri, her sene başarılı bulunan satış, müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi uygulamalarına veriliyor.