Generali Sigorta, koronavirüsün etkili olduğu kritik dönemde acentelerinin yanında olmak ve iş sürekliklerini sağlamak amacıyla destek önlemlerini hayata geçirdi. Destekler kapsamında; acentelerin gelir kayıplarını minimum düzeyde tutabilmelerine yönelik alınan kararlar, pazarlama faaliyetlerine destek ve komisyon ödemelerinin haftalık olarak yapılmasının yanı sıra boş vakitlerin değerlendirilmesine yönelik ücretsiz BluTV üyeliği de yer alıyor.
Öncelik gelir kayıplarını önlemek
Generali Sigorta, koronavirüs sürecinin değiştirdiği çalışma koşullarından acentelerinin minimum düzeyde etkilenmelerini sağlamak amacıyla komisyon ödemelerini haftalık olarak yapma kararı aldı. Ayrıca acentelerine yönelik olarak 2020 Aslan Payı kampanyasındaki yenileme şartlarını yılın 1. ve 2. çeyreği için kaldırdı.
Alınan önlemler arasında, koronavirüsün etkili olduğu süreçte acentelerin müşterileriyle olan iletişimlerinin sürekliliğini sağlamak da yer alıyor. Generali Sigorta bu amaçla, acentelerine sosyal medya mecralarında kullanılmak üzere özel iletiler hazırlayarak, dijital pazarlama çalışmalarına da tam destek sunuyor.
Generali Sigorta, bu kritik dönemde müşterilerine en hızlı çözümleri sunmak amacıyla acenteleri tarafında da tüm hazırlıkları yaparak, gerekli önlemleri aldı. Acenteler, işlemlerin hiçbir sıkıntı yaşamadan devamı için müşterilerine gereken tüm desteği sürdürürken; telefon, e-posta veya whatsapp ile tüm beklenti ve ihtiyaçlara hızlıca çözüm sunuyor.
Ücretsiz üyelik
Acentelerine koronavirüs sürecinde mevcut duruma nasıl adapte olabileceklerine ve virüsten korunma yöntemlerine yönelik düzenli bilgilendirmelerde bulunan Generali Sigorta; acentelerinin boş vakitlerini değerlendirmesine olanak sunmak amacıyla dizi, film ve canlı yayınların reklamsız izlenmesini sağlayan internet televizyonu BluTV üyeliği de hediye etti.