AvivaSA geride kalan 2019 yılında 4’ü uluslararası ve 3’ü ulusal olmak üzere, 7 ayrı ödüle kayık görüldü. Ayrıca markanın, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu BrandFinance’in, “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” listesine girme başarısı göstermesi dikkat çekti.
Uluslararası ödüllerin 2’si, 2019 yılbaşında hizmete sokulan ve özellikle AK Portföy ile ortaklaşa tasarlanan dijital fon danışmanlığı uygulaması “FonPro” özelliğiyle sektöründe benzersiz konumda bulunan “AvivaSA Mobil” ile kazanıldı. Uluslararası ödüllerin diğer 2’si ise, “müşteri hizmetleri” alanında elde edildi. AvivaSA, ulusal alanda ise, 3 adet ödülün ikisine “teknoloji” alanında, birine “müşteri ilişkileri” alanında layık görüldü. Tüm bu ödüllerin ortak noktasının “müşteri odaklılık” olması ayrıca dikkat çekti.
Uluslararası ödüller
Sabancı Holding ve 300 yıllık dünya sigorta devi Aviva iştiraki olan AvivaSA, dünyanın en prestijli uluslararası iş dünyası ödüllerinden “Stevie International Business Awards”ta, “AvivaSA Mobil” ile “Finansal Servisler” kategorisinde ve çağrı merkezinde hayata geçirilen “Müşteri Deneyimini İyileştirme Programı” ile “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” ve “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorilerinde Bronz ödüle layık görüldü.
Marka, bir diğer uluslararası prestijli ödül olan “International Finance Awards”ta ise AvivaSA Mobil uygulaması ile “En Müşteri Odaklı Sigorta Şirketi (Most Customer-Centric Life Insurance Company)” ödülünün sahibi oldu.
Ulusal ödüller
AvivaSA ulusal alanda ise, “Şikayetvar.com”un, “A.C.E Awards 2019” ödüllerinde Gold ödüle, “IDC Türkiye Dijital Dönüşüm” ödüllerinde “Digital Transformer” kategorisinde “İş Teknolojileri Yaşam Dönüşüm Programı” ile “Özel” ödüle ve “IDC Türkiye Finans Teknoloji” ödüllerinde, “Acente Portal-Hesap” projesi ile “Finansal Kurum ve Ticari İşletme İş Ortakları” kategorisinde 1.lik ödülüne layık görüldü.
Müşteri odaklılık, AvivaSA Mobil ve uluslararası ödüllerle sonuçlandı
Bu sene aldıkları bu ödülleri değerlendiren, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, ödüllerin ortak paydası olan “Müşteri Odaklılık” olgusuna dikkat çekerek; “Stratejimiz doğrultusunda müşteriye dokunan tüm ürün ve hizmetlerde yaptığımız geliştirme ve iyileştirmelerin uluslararası ödüllerle sonuçlanmasından büyük mutluluk duyuyorum.” dedi.
Açıklamasında, “AvivaSA Mobil’ ve tasarlanma sürecine özel bir yer ayıran Kuruca, sözlerine şöyle tamamladı: “Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini gözeterek tasarladığımız sektörün en gelişmiş uygulaması olan AvivaSA Mobil’i, design thinking metodolojisi ile çeşitli departmanlardan çalışanlarımızın ve 250’den fazla müşterimizin dahil olduğu; son tasarım ve teknolojik trendlerin kullanıldığı, tamamen müşteri odaklı, kullanıcı dostu bir bakış açısıyla tasarladık. AvivaSA Mobil, sektörde fark yaratan birçok fonksiyon ve yeniliği bir arada barındırıyor. Burada FonPro’ya özel bir parantez açmak istiyorum. Ak Portföy ile beraber geliştirdiğimiz ve bir Dijital Fon Danışmanlığı fonksiyonu olan FonPro ile müşterilerimizin, hayat evrelerindeki değişimlerine bağlı olarak güncel risk profilleri bir anket ile belirleniyor ve risk profillerine göre mevcut sermaye piyasaları, finansal analizler, geçmiş dönem verileri ve Ak Portföy’den aldığımız uzman görüşü ile en uygun fon dağılımı önerilebiliyor. Hem risk profil anketini hem de önerilen fonlar sonrası fon dağılım değişikliğini AvivaSA Mobil üzerinden müşterilerimiz kolayca kendileri yapabiliyor. FonPro ile sektörümüzün güncel piyasa koşullarını en iyi değerlendiren ve müşterilerinin risk algılarına göre en uygun fon dağılımını öneren uygulamasını sunarak, fon danışmanlığı konusunda müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz.”