AvivaSA, 2013 yılında başlattığı ve geleneksel hale getirdiği “Müşteri Haftası” etkinliğini bu yıl; müşteri odaklı dönüşüm programının ve bu konuda hayata geçirilen projelerin etkisiyle, farklı ve zengin bir içerikle kutladı. Müşteri odaklı pazarlamanın önemli isimlerinden Dr. Hakan Tetik’in Müşteri Odaklılık sunumu; müşterilerin ürün ve hizmetler ile ilgili görüş ve beklentilerinin samimi bir dille tüm çalışanlara aktarıldığı “Müşterimi Dinliyorum” paneli ve “Müşterimi En İyi Ben Tanırım Yarışması”, haftanın öne çıkan etkinlikler arasında yer aldı. Hafta kapsamında ayrıca, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, Facebook canlı yayınında müşterilerle buluştu. Müşteri Haftası etkinliği, AvivaSA çalışanlarından oluşan AvivaSA Tiyatro Kulübü tarafından Şekerpare oyununun müşteriler için sahnelenmesiyle sona erdi.
Bireysel emeklilik fon büyüklüğü sektör lideri AvivaSA, müşterilerini daha iyi tanımak, sürekli değişen ihtiyaç ve beklentileri daha iyi anlamak ve “kişiye özel hizmet” sürecini daha da yetkin hale getirmek amacıyla düzenlediği “Müşteri Haftası” etkinlik projesini 6. yılına taşıdı.
400 AvivaSA çalışanı müşterilerle bir araya geldi
Sektörde benzeri olmayan ve bir hafta boyunca farklı etkinlik ve aktivitelerle müşterilerin ve çalışanların bir araya geldiği organizasyonda bu sene; AvivaSA’nın 2017 yılında başlattığı müşteri odaklı dönüşüm programının gelişimi ve 2019’da bu konuda hayata geçirilen projelerin genel bir değerlendirmesinin de yapıldığı ifade edildi. AvivaSA çalışanlarının müşteriler ile birebir temasının ana hedef olduğu haftada, 400’e yakın çalışanın müşterilerle bir araya geldiği vurgulandı.
“Müşterimi En İyi Ben Tanırım Yarışması”
2019’da müşteri odaklı dönüşüme hizmet eden ve hayata geçirilen projelerin paylaşıldığı özel bir sunum; müşteri odaklı pazarlamanın önemli isimlerinden Dr. Hakan Tetik’in Müşteri Odaklılık sunumu; müşterilerin ürün ve hizmetler ile ilgili görüş ve beklentilerinin samimi bir dille tüm çalışanlara aktarıldığı “Müşterimi Dinliyorum” paneli ve “Müşterimi En İyi Ben Tanırım Yarışması”, haftanın öne çıkan etkinlikleri arasında yer aldı.
Bi’dolu hediyeler
Müşteriler ve satış danışmanlarının eşleşerek, sorulan soruları yanıtladığı “Müşterimi En İyi Ben Tanırım Yarışması”nda, müşterisini en iyi tanıyan çift; AvivaSA’nın müşteri sadakat programı ve online alışveriş platformu“Bi’dolu”dan hediye çekleri ile ödüllendirildi.
Fırat Kuruca, Facebook canlı yayınında müşterilerle buluştu
Müşteri Haftası kapsamında ayrıca, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, Facebook üzerinden katıldığı canlı yayında, müşteri odaklı dijital dönüşümünden ve BES ile ilgili düzenleme ve yeniklerden bahsederek, izleyicilerin merak ettikleri soruları yanıtladı.
Müşterimi Dinliyorum telefonları
Hafta kapsamındaki bir başka önemli gelişme ise, AvivaSA yönetim ekibinden 25 yöneticinin hafta boyunca müşterilerini arayarak, beklenti ve görüşlerini aldığı “Müşterimi Dinliyorum” görüşmeleri oldu.
AvivaSA Tiyatro Kulübü-Şekerpare
Haftanın son günü ise, AvivaSA çalışanlarından oluşan AvivaSA Tiyatro Kulübü tarafından Şekerpare oyunu AvivaSA müşterileri için sahnelendi. 200 müşterinin katılımı ile gerçekleşen organizasyona katılan tüm müşteriler adına, Bilim Seferberliği sosyal sorumluluk projesi işbirliği ile köy okulunda okuyan çocuklara bilim setleri gönderildiği belirtildi.