Generali Sigorta, acenteleriyle Webinar’da (internet semineri) bir araya geldi. “Müşteri Deneyimini Geliştirerek İşinizi Nasıl Büyütebilirsiniz?” başlıklı Webinar’da; değişen müşteri beklentileri, müşteri ilişkilerini iyileştirme yöntemleri ve müşteri ilişkilerinde dikkat edilmesi gereken noktalar konuşuldu. İnovasyon, girişimcilik, gelişen teknolojiler ve müşteri deneyimi alanlarında yazdığı kitaplar ve verdiği eğitimler ile tanınan Bora Özkent moderatörlüğünde gerçekleşen Webinar’da, Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir de yer alarak, acentelerin sorularını yanıtladı.
Acenteler ile bir araya gelinen Webinar ile ilgili bilgi veren Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir: “Değişen tüketici profiliyle birlikte, artık yeni müşteri elde etmek ve mevcut müşteriyi elde tutabilmek acentelerimiz ve sektör açısından daha da önem taşıyor. Dolayısıyla sigortacılık sektörünün bugün ve gelecekteki temel konularından biri, dijitalleşmeyle birlikte değişim gösteren müşteri profiline ‘en iyi müşteri deneyimini’ yaşatmak olacak. Bu bilinçle tasarladığımız online buluşmamızda, acentelerimize müşteri deneyimi özelinde çok değerli bilgiler sunduk, fikir alışverişinde bulunduk. Generali Sigorta olarak, acentelerimizi hem sektör hem de sektör dışı alanlarda eğitiyor, geleceğe hazırlıyoruz. Bu misyonumuzla benzeri buluşmalara devam ederek hem acentelerimizi hem de sektörü geliştirmeye devam edeceğiz.” dedi.