AXA, Sardis Awards’ta Ürün ve Hizmet İnovasyonu kategorisinde Altın, InstaChamp ödüllerinde birincilik ve uluslararası dijital pazarlama yarışmalarından biri olan W3 Awards’ta Yol Güvenliği ve Görsünler filmi ile üç ödüle layık görüldü.
AXA Sigorta, ilk olarak finans sektörünün en iyilerinin yarıştığı Sardis Awards’ta sektörde fark yaratan ürünlerden biri olan ve Türkiye’de ilk ve tek kişiselleştirilmiş ürün fiyatlandırılması sunan AXA GO ürünü ile Ürün ve Hizmet inovasyonu/Sigorta Şirketleri kategorisinde birinci olarak Altın Sardis ödülünün sahibi oldu.
AXA Sigorta, kadının toplumdaki tartışılmaz gücünü yansıtan çalışmalarından biri olan “Görsünler” filmi ve ‘’Telefon Kazasına Son’’ sosyal sorumluluk kampanyasını duyurduğu; cep telefonu kullanımı nedeniyle yaşanan trafik kazalarına dikkat çeken “Yol Güvenliği” filmleriyle de uluslararası dijital pazarlama yarışmalarından biri olan W3 Awards’ta bir altın, iki gümüş olmak üzere üç ödül birden kazandı.
Son olarak MediaCat ve Instagram Türkiye ortaklığıyla hayata geçirilen InstaChamp Ödülleri’nde, tüm dijital mecralarda yayınlanan ve 27.5 milyon gösterimle herkesin beğenisini kazanan AXA Sigorta “Retro Reklamlar Serisi” filmleriyle birincilik ödülünün sahibi oldu. AXA Sigorta Cep Telefonu Sigortası, Sağlık Sigortası, Kasko ve Konut Sigortası ürünlerini 80-90’ların reklamları gibi hazırlayarak izleyicinin dikkatini çekmeyi başardı.