2019 Interbrand En Değerli Markalar Listesi’nde Allianz Grubu’nun geçtiğimiz yıla oranla marka değeri %12 artırarak 12.1 milyar dolara ulaştı.
Allianz’dan sosyal medyada yapılan paylaşımda, “İlk kez 2007 yılında yer aldığımız listede bu yıl 6 sıra birden yükselerek 43. sıraya yerleştik. Bu başarının arkasında yatan yalın stratejimiz, ürünlerimizin tüketici nezdinde daha kolay anlaşılmasını sağladı. Devam eden yıllarda, gerçek müşteri içgörüsüne dayanarak markamızı inşa etmeye, daha iyi bir müşteri deneyim yaratmaya; aynı zamanda sürdürülebilirlik ve inovasyona yatırım yapmaya devam edeceğiz. Bizden iyi haber almak istediğinde #AllianzSeninle” ifadelerine yer verildi.