Sabancı Holding ve 300 yıllık dünya sigorta devi Aviva iştiraki olan sektör lideri AvivaSA, dünyanın en prestijli uluslararası iş dünyası ödüllerinden “Stevie International Business Awards” tarafından 3 ayrı ödüle layık görüldü. Sektörünün en gelişmiş mobil uygulaması “AvivaSA Mobil” ile “Finansal Servisler” kategorisinde ve çağrı merkezinde yürütülen “Müşteri Deneyimini İyileştirme Programı” ile “Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı” ve “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorilerinde Bronz ödüle layık görüldü.
Dünya çapında başarılı profesyonellerin jüri üyeliği yaptığı “Stevie Awards”tan aldıkları ödülleri değerlendiren, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca,“Müşteri odaklılık stratejimiz doğrultusunda müşteriye dokunan tüm ürün ve hizmetlerde yaptığımız geliştirme ve iyileştirmelerin uluslararası ödüllerle sonuçlanmasından büyük mutluluk duyuyorum.” dedi.
AvivaSA Mobil
Açıklamasında, “AvivaSA Mobil’ ve tasarlanma süreci hakkında da bilgiler veren Kuruca, sözlerine şöyle devam etti: “Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini gözeterek tasarladığımız sektörün en gelişmiş uygulaması olan AvivaSA Mobil’i,design thinkingmetodolojisi ile çeşitli departmanlardan çalışanlarımızın ve 250’den fazla müşterimizin dahil olduğu; son tasarım ve teknolojik trendlerin kullanıldığı, tamamen müşteri odaklı, kullanıcı dostu bir bakış açısıyla tasarladık. AvivaSA Mobil, sektörde fark yaratan birçok fonksiyon ve yeniliği bir arada barındırıyor. Müşterilerimiz AvivaSA Mobil ile Birikim, Poliçe ve Teminat detaylarını hızlı ve kolayca yönetebiliyor.”
Jüri üyelerinin yorumları
Stevie Awards jürilerinden AvivaSA Mobil’e çok güzel yorumlar da geldi: “Gerçekten harika bir proje. Hem Google Store hem de IOS uygulama mağazasından alınan puanlar oldukça yüksek. Uygulamanın kullanımı oldukça kolay görünüyor. Kullanıcı dostu bir uygulama. Mobil site olarak sade ve estetik bir tasarıma sahip… Müşteri deneyimi yolculuğu kullanıcılarla iyi ilişki kuruyor, negatif eleştiri yapılmasına izin veriyor. Ortaya çıkan kullanıcı dostu, fonksiyonel ürün, arka planda harika bir ekibin olduğunu gösteriyor.”
Müşteri Deneyimini İyileştirme Programına iki ödül
Çağrı merkezinde yürütülen “Müşteri Deneyimini İyileştirme Programı” hakkında da bilgiler veren Kuruca, konuyla ilgili şunları söyledi: “Şirket olarak müşterilerimizin en çok temas kurduğu ve şirketimizin ses yüzünü oluşturan çağrı merkezi ile müşteri deneyimini daha iyi hale getirmek için başlattığımız çalışmaların ödül alması bizi ayrıca gururlandırdı. Müşterilerimizle olan iletişimimizi iyileştirmek ve her çağrıda yaşadığı deneyimi en üst seviyelere taşımak için yaptığımız geliştirmelerle müşterilerimize kendilerini değerli hissettirmeyi amaçladık ve Stevie’den iki ödülle döndük.”
Jüri üyelerinin AvivaSA Müşteri Hizmetleri ile ilgili yorumları ise şu şekilde: “Müşteri odaklı güzel bir proje, hak edilmiş bir başarı bu. AvivaSA iyi bir müşteri deneyimi sunmak için tüm adımları tamamlamış. Mükemmel bir strateji ve inovasyona sahipler.”
AvivaSA bu sene ödüle doymuyor
Bu ödüllerle birlikte, AvivaSA’nın dijitalleşme ve müşteri odaklı projeleri ile bu yıl içinde aldığı ödül sayısı 5’e ulaştı. Marka daha önce, “Şikayetvar.com”un, “A.C.E Awards 2019” ödüllerinde Gold ödüle ve “IDC Türkiye Dijital Dönüşüm” ödüllerinde “Digital Transformer” kategorisinde “İş Teknolojileri Yaşam Dönüşüm Programı” ile “Özel” ödüle layık görülmüştü. AvivaSA ayrıca, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu BrandFinance‘in, “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” listesine girme başarısı da göstermişti.