Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliği ve Deloitte uzmanlığıyla Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya yarışması “Social Media Awards Turkey” en başarılı marka ödülleri sonuçlandı. Sigorta kategorisinde 1.lik ödülü Sompo Japan Sigorta’nın oldu.
Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliği ve Deloitte uzmanlığıyla ‘Sosyal Medya Marka Endeksi’ kapsamında 1 Mart 2018 – 1 Mart 2019 tarihleri arasındaki tüm verilerin değerlendirildiği Social Media Awards Turkey ödüllerinin kazananları belli oldu. Sompo Japan Sigorta, Sigortacılık kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.
Türkiye’deki tüm marka ve ajansların yer aldığı geniş kapsamlı ilk yarışma olan Social Media Awards Turkey, markaların sosyal medyadaki en iyi projelerini ve sosyal medyadaki başarılarını istatistiksel performans kriterleri kullanarak değerlendiriyor. Sosyal medya kanallarını doğru zamanda, doğru içeriklerle aktif olarak kullanan Sompo Japan Sigorta, iki taraflı interaktif iletişim olanağına önem vererek sosyal medyada sigortacılık sektörünün lideri olmayı başardı.
Sompo Japan Sigorta adına ödülü Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Özer Şimşek aldı. Social Media Awards Turkey ödülünün Sompo Japan Sigorta açısından önemli bir ödül olduğunu belirten Şimşek sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Sompo olarak dijital dünyaya çok önem veriyor ve yatırım yapıyoruz. Sigorta gibi rekabetin her platformda yaşandığı bir sektörde sosyal medya kanallarını doğru ve etkili kullanarak sektör birincisi olmak çok önemli. Biz tüm sosyal medya kanallarımızda sürekli daha kaliteli içerik üretmek ve hedef kitlemizin dikkatini üzerimizde tutabilmek için çalışıyoruz. Geldiğimiz noktada Türkiye’deki tüm sektörler ve 35.000 marka içerisinden ilk 15’de yer alan ilk sigorta şirketi olmanın yanında son 9 aydır aralıksız sosyal medyayı en iyi kullanan ilk 25 marka arasında yer alıyoruz. Dijital dünya için geliştirdiğimiz ortak akıl ve çalışmayı tüm iş süreçlerimize yayarak liderlik yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.”