Türkiye’de 150 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren ve dünyanın önde gelen sigorta kuruluşlarından olan Generali Sigorta’nın çalışanları Kıbrıs’ta bir araya geldi. Generali Grubu’nun 2021 stratejisi doğrultusunda büyük önem taşıyan Life-Time Partner (Hayat Boyu Ortaklık) politikasının ve ayrıntılarının konuşulduğu buluşmada, Generali yöneticileri gelecek stratejilerini çalışanlara aktardı. Buluşmada ayrıca Generali çalışanları, Generali Grubu’nun Life-Time Partner (Hayat Boyu Ortaklık) politikası kapsamında belirlediği temel davranış biçimleri konusunda takım çalışmaları gerçekleştirdi.
“Sadeleştirme”, “yenilik”, “insani dokunuş” ve “sahiplenme” başlıkları altında 4 davranış biçiminin masaya yatırıldığı buluşmada, Generali Grup Pazarlama Başkanı Isabelle Conner, müşterilere hayat boyu ortak olmanın önemini ve yollarını çalışanlarla paylaşırken, Generali CEO’su Maurizio Pescarini ise önceki çalışan toplantısında söz verdiği gibi konuşmasını Türkçe yaptı ve gelecek dönem hedeflerine dair yol haritasını aktardı.
Maurizio Pescarini: “Öncelikli hedefimiz müşterilerimize ömür boyu ortak olmak.”
Kıbrıs buluşmasıyla ilgili bilgi veren Generali CEO’su Maurizio Pescarini: “Son dönemlerde sektörü etkileyen zorlayıcı periyoda rağmen, biz yolumuzda ilerledik ve projelerimizi gerçekleştirdik. Birçok projeyi tamamladık, bazı projeler ise tamamlanma yolunda. Gerçekleştirdiklerimiz, performansımızı olumlu yönde etkiledi, sonuçlarımız iyileşti. Biliyoruz ki doğru yoldayız. Kıbrıs’ta gerçekleştirdiğimiz buluşmada, çalışanlarımızla birlikte geleceği ve Grubumuzun 2021 stratejisi doğrultusunda büyük önem taşıyan Life-Time Partner (Hayat Boyu Ortaklık) politikasını konuştuk. Öncelikli hedefimiz müşterilerimize ömür boyu ortak olmak. Tüm çalışmalarımız ve yatırımlarımız bu amaç doğrultusunda şekilleniyor.” dedi.