Fransız sigorta devi AXA, önümüzdeki yıl tüm dünyaya yaymayı planladığı yeni bir küresel tanıtım stratejisinin startını Asya’da verdiğini duyurdu. Yeni tanıtımın yüzü ise ünlü tenişçi Serena Williams olacak.
Paris merkezli sigorta şirketi tarafından yapılan açıklamaya göre, “Know You Can” mottosu şirketin hedeflerine ulaşma ve daha ileriye gitmelerine daha çok güvende hissetmelerine yardımcı olacak cesaret verici bir ortak olma konusundaki sözlerini yansıtıyor. Küresel kampanyada, 39 ana başlık ile tüm zamanların en iyi sporcuları içinde yer alan tenis şampiyonu Serena Williams yer alacak. Ayrıca, AXA’nın 2018’den beri global bir ortak olduğu İngiliz futbol takımı Liverpool FC’yi de içerecek.
AXA Asya CEO’su Gordon Watson, “AXA’nın odak noktası, müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlama ve onları yaşamlarının her aşamasında desteklemektir.” dedi.