Reasürans ve sigorta brokeri devi Aon, ABD merkezli insurtech Claim Central ile ortaklık kurduğunu duyurdu. Mülkiyet ve kaza sigortası şirketlerine hitap edecek şekilde tasarlanan dijital işbirliğinin, canlı yayıncılık, canlı görüntü, gerçek zamanlı sohbet, müşteri duyarlılığı önlemleri ve online ödemeleri talep süreçlerine dahil eden Claim Central’ın teknolojisini içeriyor.
Aon’un reasürans çözümleri genel müdürü Andy Marcell, “Aon, müşterilerin insurtech ekosistemini yönetmelerine ve stratejik girişimlerini ilerleten yeni teknolojileri benimsemelerine yardımcı olmayı taahhüt ediyor. Claim Central, talep yönetimi alanında anlamlı bir etki yaratmak için teknolojiden yararlanıyor ve bu, küresel doğal afetler için bir başka aktif yılı izleyen volatiliteyi yöneten (yeniden) sigorta müşterilerimiz için giderek daha önemli hale geldi.” dedi.
Stratejik ittifak doğrultusunda, Claim Central, tek platformdan talep çözümünü yürütecek olan Florida’da bir Yenilik Merkezi açacak. Sitede, masa başı denetçileri ve saha eksperleri ile modernize edilmiş iş akışları ve ayrıca sertifikalı bir yüklenici onarım ağına bağlantı yer alacak.
Claim Central CEO’su Brian Siemsen, “Aon ortaklığı ile İnovasyon Merkezimizin açılması hedefimiz, sigortacılar ve reasürörler için talep dönüşümünü ve inovasyonu kolaylaştırmak. Ortaklık, Aon’un müşterileri ve Claim Central’ın diğer sigortacı müşterilerinin, işlemleri en üst düzeye çıkarmak ve yeni insurtech tarafından sunulan tüm avantajdan yararlanmak için daha fazla konsantre olmaları için bir fırsat” diye konuştu.