Reasürans ve sigorta brokeri Aon, sigorta sektörü için inovasyon programları sunan SBC InsurTech CoLab ile büyüme aşamasındaki girişimlerle işbirliği yaparak müşterilerin değer zincirlerindeki boşlukları daha iyi anlamak ve ele almak için ortak oldu.
Aon, CoLab’ın KOBİ’den büyük endüstriyel sigortaya kadar değişen önemli müşteri segmentlerinde spesifik sorunlara bakacak olan “Ticari ve Özel Hatlar” sektörüne odaklanacak. SBC, ekibinin Aon ve müşterilerinin çözülmesini istediği belirli sorunları belirlemek için Aon ile birlikte çalışacağı açıklandı. Aon EMEA Analytics’in yöneticisi Kelly Superczynski, “Aon, müşterilerin InsurTech ekosistemini yönetmelerine ve stratejik girişimleri ilerleten yeni teknolojiler benimsemelerine yardımcı olmayı taahhüt ediyor” dedi.
Geçtiğimiz ay başlamış olan ortaklığın ilk döngüsü Mart ayına kadar sürecek ve endüstriyel IoT’ye ve bunun riskin daha iyi anlaşılmasını nasıl sağladığına odaklanacak.
İkinci döngü, nisan ayından temmuz ayına kadar sürecek ve yüksek riskli çalışma alanlarında insanların güvenliğini ve refahını araştıracak. Eylül ve Aralık ayları arasındaki üç tur boyunca denizcilik / lojistik sektöründeki veya KOBİ angajman ve dağıtımının geleceğindeki kargonun değerini izlemeye ve tahmin etmeye odaklanacak.
SBC InsurTech İcra Kurulu Başkanı Sabine VanderLinden, “SBC InsurTech, hızlı hareket eden teknolojinin yarattığı bulanık ekosistem sınırları dahilinde, sigorta endüstrisinin karşılaştığı gerçek ticari zorlukları ele alan hedefli inovasyon programları sunuyor.” diye konuştu. Zurich Insurance İş Dönüşüm Grubu Başkanı Antony Elliott ise, “SBC CoLab yaklaşımını, müşteri ve endüstri sorunlarını çözmek için InsurTech girişimleriyle çalışabileceğimiz hızlandırılmış ve çevik bir yol olarak görüyoruz” dedi.