Groupama’nın Türkiye’nin her bölgesinden gelen çalışanları “Gelecek Bizim Elimizde” temalı vizyon toplantısında bir araya gelerek yeni dönem hedefleri için görüş alışverişinde bulundu. Şirketin 2019-2021 hedeflerinin interaktif bir modelle ele alındığı toplantıda gün boyu yapılan çalıştayların sonuçları da paylaşıldı.
15 Aralık’ta Conrad Otel’de düzenlenen Groupama Vizyon toplantısı, tüm Türkiye’den 400’den fazla Groupamalıyı bir araya getirdi. Toplantıda Groupama Türkiye Genel Müdürü Philippe-Henri Burlisson ile şirketin Üst Yönetim ekibi, sektörün ve Groupama’nın 2018 değerlendirmesini yaptılar; ardından da 2019 hedefleri ile şirketin 2019-2021 stratejisini paylaştılar. Ayrıca her birim, çalışmaları ve hedefleri hakkında bilgiler verdi. Vizyon toplantısının ortak çalışma ve iş birliğini artırmak, yeni fikirleri paylaşmak ve hep birlikte eğlenmek için güzel bir araç olduğunu belirten Burlisson, Groupama’nın yeni dönem stratejisinin odağında “Hep Birlikte Başarmak” yaklaşımı olduğunu vurguladı. Tasarlanacak yeni ürünler ve satış kanalları ile müşterilere yönelik kusursuz hizmetin birbirini destekleyeceği şekilde kurgulanan 2019 stratejisiyle Groupama, faaliyette bulunduğu tüm kârlı branşlarda pazar payını artırmayı hedefliyor. Önümüzdeki dönemde de Groupama’da tümsüreçlerde teknolojinin daha fazla kullanılması ve şirketin en çok tercih edilen sigorta şirketlerinden biri olmaya devam etmesi için çevik bir çalışma ortamı hazırlanıyor.
Groupama Türkiye’ye sıcak mesaj alkışlarla karşılandı
Groupama’nın iletişim ve iş birliğinin çok daha güçleneceğine ve hızını artırarak büyümeye devam edeceğini ifade eden Burlisson, Groupama Grubunun Türkiye’ye inancının tam olduğunu aktardı. Burlisson, kısa bir süre önce Macaristan’da düzenlenen Groupama yöneticiler toplantısında grubun en üst düzey ismi Thierry Martel’in Türkiye için övgü dolu sözlerini içeren videoyu da Groupamalılarla paylaştı. “Groupama Grubu CEO’su Martel, konuşmasında özveriyle çalışan Türk meslektaşlarını tebrik etti. Bu mesajı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Son derece heyecan verici ve motive edici bu konuşmanın sizler üzerinde de aynı etkiyi yaratacağına inanıyorum” diyen Burlisson’a Groupamalılar alkışlarla yanıt verdi.
Tüm çalışanların katıldığı çalıştaylarda geleceği hep birlikte şekillendirmeye yönelik fikirler paylaşıldı
Şirket içi iletişim ve diyaloğun öne çıktığı vizyon toplantısında, tüm katılımcılar gün boyunca ürün, satış, süreç ve İK konularına odaklanan 20 çalışma grubundan birine dahil olarak şirketin gelişme alanları üzerine beyin fırtınası yaptılar. Daha sonra her grup sahnede söz alarak önerilerini paylaştı. Toplantı ve çalıştaylarla yoğun geçen günün ardından düzenlenen gala yemeğinde, stratejik proje ve kıdem ödülleri dağıtılırken, Doğukan Manço’nun DJ performansıyla Groupamalılar eğlenceli bir gece geçirdiler.