11890 Alo Hasar Sorgulama hizmeti, Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi ve Pluss Telekom İletişim Ticaret A.Ş işbirliği ile hizmete girdi. Sigorta Bilgi Merkezi’nin (SBM) internet sitesinde yer alan duyuruya göre, Pluss Telekom’un 2011 yılında Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu izni ile Rehberlik Hizmetleri lisansına sahip olduğu ve bu tarihten itibaren Bilinmeyen Numaralar ve Rehberlik Hizmetleri alanında sektörün önde gelen yenilikçi şirketlerinden biri haline geldiği belirtildi. Duyuruda “Bu doğrultuda 11890 Alo Hasar Sorgulama hizmeti ile vatandaşların “Araç Hasar Sorgulama, Kaskosuz Dönem Sorgulama, Araç Değişen Parça Sorgulama, Araç Detay Sorgulama, Trafik/Kasko Poliçe Sorgulama ve Vefat Eden için Hayat Poliçesi Sorgulama” bilgilerine hızlı ve kolayca ulaşabilmesi hedeflenmiştir.” denildi. Söz konusu hizmetin ücretlendirilmesi ise,
Operatör Ücretlendirme Periyodu(saniye) Periyod Ücreti (TL)
TURKCELL 60 3,49
VODAFONE 60 3,49
TÜRK TELEKOM mobil 60 3,49
TÜRK TELEKOM ev telefonu 60 3,49
* Tablodaki fiyatlara tüm vergiler dahildir.