Japon sigorta grubu MS & AD, Japonya dışında satın almalar aradığını duyurdu. CEO Yasuyoshi Karasawa, grubun “Vizyon 2021” planını sunarken bu yönde planları olduğunu söyledi. insurancebusinessmag’da yer alan habere göre, Karasawa, “Vizyon 2021 yönetim planında, hem organik büyüme hem de inorganik büyüme de dahil olmak üzere fırsatlara bakıyoruz” dedi. Karasawa, Mayıs 2002’de ilan edilen BoCommLife Insurance’a yapılan yatırımın iyi bir örnek olduğunu belirterek, potansiyel edinim hedeflerinin aynı değerleri paylaşması ve sürdürülebilir bir büyüme modeline sahip olması gerektiğini açıkladı. Potansiyel edinim hedeflerinin MS & AD’ye yönelik risklerin çeşitlendirilmesini de içeriyor. Karasawa, “Risklerin yurtiçi veya yurtdışı, hayat dışı veya hayat sigortası, bölgeler ve tehlikelere göre çeşitlendirilip çeşitlendirilmediği önemlidir. Asya’daki bu güçlü yönlerimiz, kendi ağımızın olmadığı diğer ülkelerde ve bölgelerde iş genişlemesinden de faydalanmak istiyoruz.” diye konuştu.