HDI Sigorta, geçen yıl Facebook’ta hizmete sunduğu servisi HDIBOT’un ardından yapay zekâyla desteklenen daha gelişmiş bir platformu olan HADİ’yi kullanıcılarına sunmaya hazırlanıyor. Geliştirilen yeni platformla müşterilerin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak, hızlı ve 7 gün 24 saat hizmet sunulacak.
HADİ ile müşteriler sohbet edercesine işlemlerini tamamlayabilecek. Sigorta ürünleri teklifi alabilme, hasar durum kontrol edebilme, çağrı merkeziyle iletişime geçebilme, en yakın HDI acentesini bulabilme, kaza durumunda yapılması gerekenler ve Hızlı Destek İstasyonları ile ilgili bilgi alma gibi birçok opsiyona sahip olacak platformda kullanıcılar işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebilecek. Ayrıca platform, işitme engelli müşterilerin iletişim engellerini ortadan kaldırmak için alternatif kullanım imkânı da sunacak. Müşteriler, oluşturulan platforma internet sitesi, sohbet ve Facebook Messenger uygulamalarından erişebilecek.
Sigorta sektörünün geçmiş 10 yılda gerçekleştirdiği değişim ve dönüşüm göz önüne alındığında, gelecek 5 yılın çok hızlı geçeceğini belirten HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu, “Özellikle satış öncesi ve sonrasında teknolojinin kullanımını ele aldığınızda inanılmaz bir değişim var. Sigorta sektörünün bu alanda çok hızlı hareket edeceğini düşünüyorum. Bunu yapabilmek için ihtiyacımız olan teknolojiye sahip olduğumuza, sadece süreçlerin yeniden tasarlanması gerekliliğine inanıyorum” diye konuştu.
HDI Sigorta’nın teknolojik ve dijital yatırımlarından da söz eden Hancıoğlu şunları söyledi: “Başta acentelerimiz olmak üzere tüm satış kanallarımızın müşterilerimize daha hızlı ve verimli hizmet verecekleri altyapıları sunma adına yatırımlar ve projeler üzerinde çalışıyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizin de platforma bağımsız erişerek işlemlerini tamamlayabilecekleri sistemler üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz.”