Anadolu Sigorta, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Türkiye’nin en değerli 100 markası arasında yer aldı. Brand Finance tarafından yayınlanan araştırma sonuçlarına göre Anadolu Sigorta, 154 milyon dolarlık marka değeriyle sektörünün en değerli markası oldu.
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye’nin en değerli 100 markasının belirlendiği listeyi yayımladı. Türkiye’nin önde gelen markalarının yer aldığı listede 35’inci sırada bulunan Anadolu Sigorta, 154 milyon dolarlık değeriyle sigorta sektörünün en değerli markası oldu. Geçtiğimiz yıl da listede yer alan Anadolu Sigorta’nın marka değeri, 2017’ye göre yüzde 15 oranında arttı.
Marka değerlendirme kuruluşunun, her sene yayımladığı araştırmada, sıralama tablolarında yer alan markaların değeri ISO 10668 standardı doğrultusunda “Hak Bedeli”* yöntemiyle hesaplanıyor.
“Türk halkının güveninin simgesi”
Anadolu Sigorta I. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, uluslararası ölçekte de prestijli araştırmalarıyla dikkat çeken Brand Finance’ın “Türkiye’nin en değerli 100” araştırmasında her yıl üst sıralarda yer almaktan duydukları memnuniyeti dile getirdi. Anadolu Sigorta’nın her yıl olduğu gibi, bu yıl da marka değerini artırdığına dikkat çeken Tiryakioğlu, “Bu tür araştırmalar, tüketicilerin markamıza olan inancını göstermesi açısından pek çok rakamsal göstergeden çok değerli bizim için. Bu güveninin karşılığını ödemek için tüm enerjimizle çalışıyoruz. Köklü kurumsal ilke ve değerlerimizin ışığında, kendi başarılarımızın sınırlarını zorlamaya ve hepimiz için daha iyi bir gelecek yaratılmasına katkıda bulunmaya devam edeceğiz” dedi.
* Türkiye’nin en değerli 100 markası araştırmasında her endüstri için, satın alma kararında markanın önemini yansıtan hak bedeli aralığı tespit ediliyor. Bu oran lüks ürünlerde en yüksek, doğal maddeleri işleyen endüstrilerin emtia ürünlerinde ise en düşük düzeyde. Bu saptama karşılaştırılabilir lisans anlaşmaları incelenerek sağlanıyor.